sobota, 5 września 2015

Aktualizacja włosów - sierpień

Cześć!

Nieobecność blogowa może świadczyć tylko o jednym - sierpień był naprawdę dobrym miesiącem ;)
Zapraszam na aktualizację, która będzie... krótka.


Krótka, bo nie ma o czym mówić :) Stwierdziłam, że zetnę włosy po wakacjach, żeby nie dowalać nowym końcom i dobrze zrobiłam, bo trochę ucierpiały. O ile długość jeszcze jest ok, tak końce są już tak suche że nic tylko pod nożyczki. Układają się fatalnie, ciągle panuje puch puch puch i puch dlatego non stop mam je związane. Na zdjęciu akurat fale po warkoczu :) Staram się je zregenerować po wakacjach, stawiam na standard czyli olejowanie i maski wzbogacane również olejem.

Na pewno pokażę Wam efekty cięcia, które najprawdopodobniej już w przyszłym tygodniu. Sama jestem mega ciekawa, ile włosów poleci. Nie ukrywam, że ich obecna długość jest bardzo w porządku, ale mus to mus! ;)

6 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosy ;) Gdybym ja miała takie fale po warkoczu to ah... ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są. Uwielbiam twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam - i tak są piękne :) Pokaż koniecznie zdjęcie po cięciu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się cudownie! :) Moje też nadają się do fryzjera, ale to dlatego, że układają się naprawdę beznadziejnie ;) Gdyby układały się tak, jak Twoje to dalej bym zapuszczała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie wygladaja, koncowki rowniez :) Czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...