wtorek, 30 czerwca 2015

Niedziela dla włosów (11) - bogata pielęgnacja i lokówka

Cześć!

i czołem! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mamy już wakacje! Zresztą, kto by się nie cieszył... :p Mam ambitne plany na te dwa miesiące, ciekawe jak to wyjdzie w praktyce. Chciałabym w końcu zająć się włosami, bo nie ukrywam, że ostatnio baaardzo słabo mi to wychodzi. Zdecydowanie odbiło się na to na ich kondycji. Oprócz tego mam nadzieję, że w końcu uda mi się trafić do fryzjera (ciągły brak czasu... ;)) i nadać im lepszy kształt. Myślałam, że dam radę wytrwać przy zrównywaniu warstw, jednak włosów na dole jest za dużo i nie układają się dobrze. Pewnie będę chciała zaakcentować cięcie w U lub V, pożyjemy zobaczymy.

A dzisiejsza ndw będzie z innym finiszem niż zazwyczaj. W niedzielę czekały mnie dwie imprezy, więc postanowiłam zakręcić włosy żeby lepiej się prezentowały i jakoś przetrwały ten dzień (i noc) ;)

Postawiłam na ich dociążenie, więc cała pielęgnacja była dość złożona. Zaczęłam od nałożenia oleju kokosowego na +/- 4h. Na takie włosy dołożyłam maskę Bamboo&Oils i całość włożyłam pod turban na pół h. Po tym czasie zmyłam wszystko Alterrą wykonując przy okazji peeling cukrowy. Po spłukaniu nałożyłam Kallosa Blueberry z dodatkiem skrobi. Kompletnie o niej zapomniałam, a kiedyś fajnie wygładzała moje włosy. Maskę trzymałam kilka minut, na koniec poszła płukanka octowa, a po odsączeniu wody zaaplikowałam jeszcze Rzepę i olejek Isany na końcówki. Jak widzicie całkiem sporo udało mi się zrobić, przynajmniej w porównaniu z minimalizmem jaki ostatnio u mnie królował. Fakt faktem wszystko było na spontanie, na zasadzie "a może zrobię jeszcze to, i to, i to" :p
Tak zakończyła się część pielęgnacyjna, czas na stylizację. Gdy włosy lekko podeschły wysuszyłam je za pomocą sprzętu BaByliss, który ostatnio pokazywałam Wam na Instagramie, zrobiłam zdjęcie i tak zakończyła się sobota.


Niestety dopiero na komputerze zobaczyłam jak źle wyszły zdjęcia, najlepsze jakościowo jest to które widzicie. Niestety włosy wyglądają tutaj jak siedem nieszczęść, musicie mi uwierzyć na słowo, że na żywo prezentowały się duuuuuuuuuużo lepiej, nie były tak spuszone i nieogarnięte (zresztą spójrzcie jeszcze raz na zdjęcie na Insta na tę jedną stronę, która już została wysuszona ;)). Bardzo polubiłam ten sprzęt, jest wygodny w użyciu a włosy po nim prezentują się fantastycznie. W końcu mogę wysuszyć je na prosto i nie bać się wyjść do ludzi :p Jak jeszcze dodam ślimaka to wychodzą przepiękne, delikatne fale :)

Mimo wszystko w niedzielę rano pokręciłam włosy lokówką z Biedronki. Miało być tylko kilka kosmyków, żeby dodać fryzurze charakteru, ostatecznie poleciała całość. 


Olejcie prawą stronę, gdzie przez światło od okna włosy wyglądają jak kupa siana (dżyz, tragedia z tymi dzisiejszymi zdjęciami, już wiem że lepszym od szafy miejscem do robienia zdjęć jest parapet ;p). Loki oczywiście roztrzepałam palcami już na miejscu, ponieważ czekała mnie jeszcze godzinna podróż samochodem. Chciałam żeby przetrwały ją w 'surowym' stanie. Pięknie trzymały się cały dzień, ale wieczorem przed kolejną imprezą jeszcze trochę je poprawiłam. 


Powiem Wam, że uwielbiam efekt jaki daje ta lokówka! Muszę jeszcze ogarnąć kręcenie tak, by nie wychodziły rulony, ale jestem bardzo zadowolona że ją mam :)


Jak Wasze niedzielne poczynania? ;)


7 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują :)
    Loki rzeczywiście dodały charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Loczki wyszły przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowww! A te wyprostowane włosy, cuudeńko! Liczę na częstsze posty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne włosy! Takie grube i mięsiste<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuja sie przecudownie w obu wersjach <3 :)! 3mam kciuki Kochana za Twoja wakacyjna pielegnacje :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...