niedziela, 7 czerwca 2015

Aktualizacja włosów - maj

Cześć!


Maj nie był dobrym miesiącem dla moich włosów. Starałam się częściej używać masek, udało mi się kilka razy nałożyć olej, ale mimo wszystko mniej więcej w połowie miesiąca zaczął się nieprzerwany ciąg BHD. Taki z resztą również widzicie na zdjęciu. Dół nie do końca jest roztrzepany z koczka ślimaczka, ale mam nadzieję że nie rzuca to się w oczy tak bardzo ;) Jeszcze nie umiem dotrzeć do źródła problemu. Kompletnie nie umiem dociążyć włosów, są cały czas za lekkie, zbyt puszyste i nieprzyjemne w dotyku. Pewniaki się nie sprawdzają i nie bardzo wiem jaki mam zrobić kolejny krok. Podejrzewałam mydło cedrowe, które działa cudownie na skórze głowy, ale może po dłuższym czasie puszyło długość? Nie mam pojęcia, bo odstawiłam i póki co nic się nie zmieniło. Minimalna pielęgnacja - bee, złożona - też bee. Jak żyć, jak żyć ;)


Dla odmiany włosy z przodu. Niby wyglądają ok, ale ja widzę zdecydowane niedociążenie i brak gładkości. Na szczęście teraz przy upalnej pogodzie i tak noszę je prawie cały czas spięte, więc przynajmniej mam spokój :p niech znikną w koczku i mnie nie denerwują!

Jeśli chodzi o przyrost przyznaję się, poległam totalnie. Lenistwo i brak czasu wygrało i tylko przez kilka dni stosowałam aktywator i wcierkę, później sobie odpuściłam. Oby w czerwcu było lepiej, z każdym dniem widzę jak mało brakuje do mojego celu ;)

Na początku miesiąca podcięłam je o jakieś 2/3 cm maszynką. Powiem Wam, że końcówki po tym wydarzeniu mają się świetnie! Również zdobyłam lokówkę z Biedronki i już była w użyciu:

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Julia T. (@pookrecone)

Loki robiłam na szybko. Efekt wyszedł świetny, natomiast chciałabym jeszcze minimum raz zakręcić włosy trochę dokładniej i dopiero wtedy opisać swoje wrażenia o sprzęcie jak i samej metodzie kręcenia włosów.

Koniecznie napiszcie co ciekawego działo się u Was w maju :)

9 komentarzy:

  1. Podobają mi się twoje włosy, maja w sobie taki urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu duzo mówić - ładne włosy i ładna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś piękna <3 a włosy wyglądają świetnie.
    Znam ból upałów ;d też związuje włosy w koczka ciągle. Dobrze, że dziś już trochę chłodniej : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zdecydowałam się na zrównanie włosów by pozbyć się cieniowania i teraz jakoś mi tak dziwnie :D Ale przynajmniej nie ma przerzedzonych dołów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój boże, jakie cudowne włosy... Marzenie...! szkoda, że nigdy takich nie będę miała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne włosy! Zazdroszczę Ci niesamowicie! <3

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...