niedziela, 29 marca 2015

Aktualizacja włosów - marzec

Cześć!

Witam Was w pierwszej wiosennej aktualizacji ;) 
Jak dobrze, że są zdjęcia, dzięki nim widzę realną długość włosów ;) z przodu wycieniowane pasma optycznie bardzo je skracają.


W tym miesiącu dość dużo ich leciało. Myślałam, że to wina Rzepy, ponieważ stosuję ją bez przerwy (ahh ta miłość) odstawiłam ją na kilka dni, jednak to nie to. Podejrzewam, że lecą na wiosnę ;) wróciłam z powrotem do Rzepy i jest minimalnie lepiej. Poza tym ogólnie nie narzekam. Po oczyszczeniu zaczęły się bardziej kręcić, mimo że niekoniecznie mi to pasuje muszę pamiętać, aby ten zabieg wykonywać częściej. Powoli zaczynam włączać więcej humektantów. Jeśli chodzi o proteiny to wciąż mam w głowie zakodowane, by ich często nie używać. Błąd, błąd, błąd! Muszę w końcu się zmobilizować i chociaż wykończyć buteleczkę keratyny ;) Zapisałam się na kurs perkusyjny, za który sama płacę, więc nie szaleję z nowymi kosmetykami. Właściwie to sama nie kupiłam nic nowego, ale rodzice już tak ;) To co przybyło to szampon na brzozowym propolisie, serum Gliss Kur, olejek Wellness&Beauty i kolejna Rzepa (recenzja już niedługo). No i dwie saszetki Biovaxa, które w końcu dorwałam w Biedronce. Żółta wersja działa cudownie, będę musiała pomyśleć nad pełnowymiarowym opakowaniem :) Oprócz tego udało mi się kilka razy użyć Kallosa Chocolate, którego mam odlewkę, całkiem nieźle działa. Chciałabym kupić jakiegoś Kallosa, ale kompletnie nie wiem na co się zdecydować. Pewnie będzie to Keratin w ramach włączenia większej ilości protein do pielęgnacji, oprócz tego miło by było wrócić do ulubieńca czyli Color i przetestować coś z nowości. Kuuusi :D ale to dopiero wtedy, gdy zdenkuję co najmniej połowę zapasów.
Wahałam się co do mojego planu podcinania najdłuższej warstwy o 1cm co miesiąc ze względu na zgłoszenie do akcji zapuszczania, ale stwierdziłam, że wyrównanie ich jest dla mnie ważniejsze. Podetnę zapewne koło środy. Jeśli chodzi o plany na kwiecień chciałabym włączyć z powrotem do pielęgnacji mgiełkę nawilżającą. Na sam olej włosy tak dobrze nie reagują i mam wrażenie, że po prostu go marnuję, skoro daje dużo lepsze i szybsze efekty właśnie z mgiełką. Aczkolwiek nie mam pojęcia jak będzie z moją systematycznością ;)



Jak Wam minął marzec? :) Jeśli kogoś nie obserwuję koniecznie podeślijcie mi linka do aktualizacji. Mam wrażenie, że ostatnio jestem bardzo nie na bieżąco z nowymi blogami!


21 komentarzy:

  1. Super masz zakręcone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kręciołki, moje są proste jak drut i nie są podatne na jakiekolwiek kręcenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zazdroszczę długości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładnie ścięte włosy, tak mi się podoba takie U/V, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt jest w porządku, ale ścięcie kompletnie nie ;)

      Usuń
  5. To chyba ze mną jesteś nie na bieżąco :D
    Włosy jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam ostatnio i podziwiałam Twój zagęszczony warkocz!

      Usuń
  6. Też Mam często wrażenie, ze blogger nie wyświetla wszystkich nowości :(
    Odcięłam sporo włosów w marcu i bardzo tego żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem na kupnie kallosa omega- może na niego się skusisz? :D
    Piękne masz loczęta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem ostatnio strasznie "nie na bieżąco"- nie mam czasu komentować, ani odpisywać przez co tracę obserwatorów a także pod moimi postami pojawia się coraz mniej komentarzy :(
    Muszę nadrobić zaległości, bo blog idzie na dalszy plan z czego ogromnie się smucę :(
    Jeśli chodzi o Twoje włoski to są one prześliczne, brawa za objętość ! Moje przez wzmożone wypadanie prezentują się coraz mizerniej :(
    O matko ale dziś smucę w tym komentarzu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, blog cierpi ale ja za to więcej śpię :p

      Usuń
  9. Kurs, perkusyjny? Licze na jakis filmik :) Wloski cudnie wygladaja i jak wspaniale blyszcza :) Ja keratynke uzywam co mycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze wiele, wiele miesięcy ;) na razie same podstawy i nie ma czego oglądać :p

      Usuń
  10. Boże, masz cudowne włosy! Marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kallos Color jest super! :) Piękne włoski! Cudowne, słodkie zakrętasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękne włosy, mam wrażenie, że są podobne do moich pod względem struktury (może jesteś moją włosową siostrą?) :)
    Też raczej mam zakodowane żeby unikać protein, chociaż od czasu do czasu płukanka z L-cysteiny daje świetne efekty u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście bardzo podobne, tylko Ty masz mocniejszy i bardziej regularny skręt :D

      Usuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...