sobota, 10 stycznia 2015

11 włosowych pytań - tag

Cześć!

Padło i na mnie ;) Zapraszam Was na włosowy tag. Zostałam nominowana przez Kasię, dziękuję ;)

1. Jaki jest Twój włosowy cel?
Ci co czytają bloga już wiedzą :D póki co jedna! warstwa włosów do talii. Później pewnie obetnę w U i będę zapuszczać dalej, jednak chcę dojść do równego cięcia by zobaczyć jak się będą zachowywać.

2. Wybierz swoją ulubioną maskę i odżywkę do włosów
Maska drożdżowa Babci Agafii i niebieska Isana :) Połączyła je wspólna cecha tworzenia bardzo lekkich fal na moich włosach, za to je lubię.

3.Na jaki kolor nigdy nie zafarbujesz swoich włosów?
Platyna :P ewentualnie jakiś dziki, typu zieleń, róż itp.

4. Jak Twoim zdaniem wyglądają włosy idealne?
Każdy ideał jest inny. Mój to długie, gęste fale, mniej więcej takie klik, tylko oczywiście w moim kolorze :) Czasem marzy mi się prosta tafla, ale to już chyba zależy od humoru :P

5. Ile dziennie czasu poświęcasz swoim włosom?
Gdy nie myję to minuta/dwie na ułożenie, gdy myję to w zależności co z nimi robię. Nie licząc siedzenia w turbanie (wtedy mogę robić inne rzeczy) zazwyczaj praca z nimi nie przekracza dwudziestu minut.

6. Twoje ulubione włosowe blogi to.... :)
Jeśli chodzi o wiedzę to na pewno blog Anwen. Oprócz tego nie umiem wymienić ulubionych. Z każdego dowiaduję się czegoś innego i to jest fajne :)

7. Z jakim olejem nigdy się nie rozstaniesz?
Nie znalazłam swojego ideału, ale najbliżej jest rossmannowski BDFM. Olej z orzechów laskowych był bardzo w porządku, ale brakowało mi dociążenia.

8. Co przyczyniło się do tego, że zaczęłaś dbać o włosy?
W pewne wakacje ścięłam trochę za dużo... Zaczęłam szukać w internecie sposobów na szybszy porost. Skończyło się to na zakupie szamponu z czarną rzepą, pokrzywowego balsamu i robieniu co jakiś czas masek z białka jajek. To oczywiście nic nie dało, ale zaczęłam zwracać uwagę co kupuję (kierując się tylko obietnicami producenta ;)), czasami robiłam maski-bomby na włosy i olejowałam oliwą. Wtedy wydawało mi się to dużo więc postanowiłam założyć bloga w celu dokumentacji poczynań włosowych, a wraz z odkrywaniem blogów innych dziewczyn po prostu wpadłam i tak to się potoczyło :)

9. Proste, falowane czy kręcone?
Zdecydowanie falowane. Takie u siebie lubię najbardziej :) Gdy mam mocne loki nie czuję, że to do mnie pasuje, prostym za to brakuje "tego czegoś". Wniosek z tego taki, że falowane są idealne!

10. Czy uważasz, że zdrowe odżywianie ma wpływ na wygląd włosów? :)
Na pewno! Inaczej kuracje drożdżowe i siemieniowe nie dawałyby efektów :) Moje odżywianie polega na tym, że staram się unikać niezdrowych rzeczy. Niestety nie dotyczy to czekolady, moja słabość...

11. Czy jesteś zadowolona ze swoich włosów?
Tak. Do ideału jeszcze im brakuje ale lubię je :)


Ja nie nominuję nikogo, ale dajcie znać jak wyglądałyby Wasze odpowiedzi na te pytania :)

4 komentarze:

  1. Niebieska Isana jest bardzo dobra. Swoją drogą firma wypuścila nowe odżywki do kręconych włosów. Ciekawe czy będą dobre. Moim marzeniem są włosy do talii, a ulubionym kosmetykiem jak na razie odżywka do kręconych YR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie. Twoje włosy to taki mój ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ideałem są moje włosy, nie no żartuję: podobają mi się dłuuuugie fale, ale niestety nie jestem kręconowłosa tak jak Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczka drożdżowa babci agafii, ach :):)
    Dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...