poniedziałek, 1 grudnia 2014

Yves Rocher Volume, szampon zwiększający objętość włosów z wyciągiem z malwy - recenzja

Cześć!

Oto pierwsza recenzja szamponu na moim blogu :) Używałam ich wiele, nigdy jednak nie recenzowałam, ponieważ miałam wrażenie, że działają tak samo, w końcu szampon ma tylko myć ;) Owczy pęd jednak działa i po wielu pozytywnych recenzjach w blogosferze również ja postanowiłam przetestować YR Volume. Hit czy kit?


SZAMPON ZWIĘKSZAJĄCY OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW z wyciągiem z malwy

Do włosów cienkich i delikatnych. Twoje włosy są cienkie i delikatne, brakuje im objętości? Zapewnij im właściwą pielęgnację i objętość dzięki właściwościom filmogennym malwy z ekologicznych upraw.
Efekt: Twoje włosy będą zdrowe, gładkie i błyszczące.

Stosowanie: na mokre włosy. Obficie spłukać.

Cena: 11,90zł / 300 ml 
dostępność w sklepie internetowym i stacjonarnych Yves Rocher

Skład:

Aqua/Water/Eau, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Malva Sylvestris (Mallow) Flower/Leaf/Stem Extract, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, Sodium Benzoate, Parfum/Fragrance, Glycerin, Citric Acid, Panthenol, Alcohol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Chloride, Salicylic Acid.

W składzie znajdziemy ALS, który jest średnio mocny. Jest łagodniejszy od SLS, ale ma silniejsze działanie niż detergenty w delikatnych szamponach. Właśnie dlatego chciałam go przetestować, momentami miałam wrażenie, że szampony bez SLS to za mało ;)

Opakowanie, konsystencja, zapach:

Duży plus dla YR za butelkę, która nadaje się do recyklingu :) Można przez nią kontrolować ilość zużytego produktu. Dużo osób narzeka na zatyczkę i to prawda, ciężko się otwiera, natomiast ja sobie radziłam, więc jakoś szczególnie mi to nie przeszkadzało. Szampon ma gęstą konsystencję, pieni się całkiem ok, ale ta piana jest trochę tępa i momentami miałam wrażenie, że słabo myje. Liczyłam na jakiś ładny zapach, ale niestety tutaj jest typowo ziołowy, taki jak w szamponach pokrzywowych.

Działanie:

Czego oczekuję od szamponu? Żeby mył i nie wysuszał. Do tego produktu miałam dwa podejścia i oba zakończyły się tak samo. Pierwszy raz w wakacje, gdy moje włosy nie potrzebowały częstszego mycia niż co 3-4 dni i drugi raz w roku szkolnym, gdy to już były 2 dni. Niestety oba nie zakończyły się dobrze. Włosom brakowało odbicia od nasady, tylko momentami, ale jednak, miałam wrażenie że nie domywał i szybciej się przetłuszczały. Oprócz tego trochę swędziała mnie skóra głowy. Nie było tragedii, ale na rynku mamy tyle szamponów do wyboru że zdecydowanie mogę znaleźć coś lepszego :) Ten zostawiłam w łazience z pozwoleniem na korzystanie ;p

Pamiętajcie jednak, że ile głów tyle opinii :) Nie mówię, że to zły szampon, tylko u mnie akurat się nie sprawdził, u Was może być zupełnie inaczej. Zresztą wystarczy poszukać w internecie ile pochwał zbiera :)


A Wy używałyście tego szamponu? Jakie są Wasze ulubione szampony?


5 komentarzy:

  1. Nie używałam tego szamponu, jednak moje włosy nie potrzebują zwiększenia objętości :) Aczkolwiek szkoda, że nie sprawdził się u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym szamponem naprawdę jest coś nie tak. ma dodawać objętości i z tego powodu go kupiłam,a działa wprost przeciwnie. włosy są bez życia, przyklapnięte. użyłam 2 razy i wyrzuciłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie mam na wykończeniu odżywkę z Mrs Pottersa, powinnam także skończyć szampon do włosów kręconych z Isany i w sumie czeka mnie zakup nowego myjadła... i z tego wychodzi, że będzie to mydło cedrowe.
    Co jeszcze polecasz do mycia włosów kręconych, coś co sama sprawdziłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie myję samą skórę głowy, włosów na długości nie ruszam ;) Obecnie mam jasny szampon regenerujący recepty Babci Agafii :) jest świetny, jedyny po którym odważyłabym się nie nakładać odżywki ani maski :D

      Usuń
  4. Szkoda, ze u Ciebie sie nie sprawdzil, moja Corka go uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...