piątek, 19 grudnia 2014

Wishlista grudzień 2014

Cześć!

To pierwsza moja chciejlista na blogu. Ostatnio moich zachcianek przybyło, czas je uporządkować. Zwykle mam tak, że połowa wylatuje mi z głowy i potem doznaję olśnienia ile to rzeczy chciałam sobie jeszcze kupić. Tak, czas temu zapobiec :p Jest tu trochę rzeczy droższych, ale takich które powinny wystarczyć na dłużej.
Za stworzeniem listy przemówił również fakt, że naprawdę nie lubię odpowiadać na pytania typu 'co byś chciała dostać', więc wszystkim zainteresowanym ułatwiam zadanie ;)
Kolejność przypadkowa:


1. "Zniszcz ten dziennik"
Kto nie słyszał o tej książce? :) Mega podoba mi się możliwość kreatywnego wyżycia się i odreagowania na kartkach biednego dziennika :D Już go kupiłam, ale na prezent, chciałabym mieć swój.

2. Kominek do wosków i woski
Nie ma co ukrywać, że na wielu wielu blogach kosmetycznych przewijają się woski, m.in. YC :) Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, ale jak się czyta o tych pięknych zapachach, to aż chce się je mieć w swoim domu!

3. Long4Lashes
Chyba moja największa zachciewajka :) Jestem strasznie ciekawa czy serum wpłynęłoby na podkręcenie moich rzęs. Na długość nie narzekam, ale podkręcenie to właśnie to, czego mi brakuje :(

4. L'Oreal Mythic Oil
Kolejna rzecz, którą chcę przez naczytanie się tylu pozytywnych opinii. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach, gdzie trudno dostrzec działalność serum czy olejku do końcówek. Dodatkowo przemawia do mnie 125 ml, mam dość kupowania co miesiąc nowego serum ;)

5. Calvin Klein shock
Mój ukochany zapach! W 100% trafia w mój gust, dodatkowo perfumy zaskoczyły mnie swoją wydajnością. Nie przerobiłam wielu zapachów w swoim życiu, ale wąchając te kompletnie nie mam potrzeby szukać dalej :)

6. Pędzel Hakuro H77 zrealizowane
Ile razy mówiłam, że mam zamiar kupić sobie pędzel do blendowania? ;) Ciągle nie jest mi po drodze. Raz już prawie zamówiłam, ale koleżanka poprosiła o chwilę na zastanowienie się czy przyłączy się do zamówienia. Sprawa ucichła, ja kompletnie zapominałam, pędzla jak nie było tak nie ma ;p

7. Mydło miodowe Agafii  zrealizowane 
Ciekawa jestem jego działania. Z tego co wyczytałam miodowe jest najdelikatniejsze, fajnie jeśli sprawdziłoby się do codziennego mycia włosów.

8. Szczotka z włosia dzika
Rzecz, której nie ma na zdjęciu. Podejrzewam TT o destrukcyjny wpływ na moje końcówki, więc potrzebuję zamiennika do czesania. Swoją drogą moja mama bardzo lubi tę szczotkę, ale swoją ma z Rossmanna wątpliwej jakości. Chyba zacznę ją namawiać na coś porządniejszego... ;p



Jak wygląda Wasza wishlista? Polujecie w ostatnim czasie na coś konkretnego? :)

14 komentarzy:

  1. Używam long 4lashes od jakiegoś czasu i widać znaczną różnice w ich wyglądzie, głównie w długości, używam dodatkowo innego serum ze szczoteczką (Alverde over night coffein serum) i efekt jest jeszcze lepszy również jeśli chodzi o podkręcenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obawiam się, że L4L tylko wydłuży moje rzęsy. Cóż, trzeba spróbować ;)

      Usuń
  2. Ja tez bym chciała "Zniszcz ten dziennik" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem co prawda dopiero po kilku użyciach mydła cedrowego, ale żałuję, że nie kupiłam właśnie miodowego zamiast tej wersji. L4L też bym chciała, choć bardziej wersję do brwi, szkoda tylko, że nie ma żadnych recenzji ze zdjęciami przed i po :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolałabym delikatniejszą wersję mydła, dlatego wybrałam miodowe. A serum do rzęs nie wpłynie tak samo na brwi? ;)

      Usuń
  4. O dzienniku czytałam, spodobał mi się nawet i miałam w planach jego zakup ale ostatecznie zrezygnowałam- w tym roku chcę się wyżywać trenując. Dla mnie nic nie działa lepiej na stres jak GIMNASTYKA.
    Kominek mam (uroczy, niebieski), a zamiast wosków przydałyby mi się raczej zapachowe świeczki- waniliowe rzecz jasna.
    Zamiast odżywki do rzęs proponuję Ci najpierw wypróbować olej rycynowy: przyciemnia i pogrubia, więc może delikatnie również podkręci.
    Mythic również znajduje się na mojej wishliście, najpierw jednak muszę zwalczyć wypadanie. Za bardzo nakombinowałam z kosmetykami przez co włosy lecą mi garściami.
    Calvina nie wąchałam :D, ale nie zdradzę swoich ulubionych Mirage, które uwielbiam.
    Pędzel by mi się przydał, nie ukrywam. Ale nie taki do blendowania, ale do podkładu bo aplikuję go łapkami.
    Mydłem nigdy włosków nie myłam i jakoś mnie to nie przekonuje. Poza tym, tak jak wspominałam przy Mythic- muszę się uspokoić z kosmetykami do włosów :)
    Szczotkę z naturalnego włosia z dzika mam, ale używam jej bardzo rzadko, słabo rozczesuje włosy. Plusem jest fakt, że nie ciągnie. Nie wiem jak poradziłaby sobie w przypadku Twoich grubych kręconych włosów, skoro z moimi cienkimi nie radzi sobie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejku rycynowego już używałam, ale nie wpłynął na podkręcenie.
      Jeśli chodzi o szczotkę to wolę naprawdę spędzić więcej czasu na czesaniu i mieć nierozdwojone końcówki... :(

      Usuń
  5. kominek i pędzelek również znalazłby się na mojej wish liście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiekszosc chetnie i ja bym przygarnela :) Zycze szybkiego skreslania z listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam bardzo długie i całkowicie proste rzęsy. L4L mi jeszcze wydłużył i trochę pogrubił rzęsy, ale o podkręceniu niestety nie ma mowy:( Mythic Oil też mam już w swojej kosmetycznej kolekcji, ale jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że mi również nie podkręci, ale i tak chcę spróbować :P

      Usuń
  8. Słyszałam o "Zniszcz ten dziennik", ciekawy pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kominek kupiłam niedawno i zachwycam się teraz aromatami olejków eterycznych, a perfumy CK One Shock uwielbiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny kominek do świeczek :-).

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...