niedziela, 28 grudnia 2014

Akcja "Zapuszczaj wytrwale..." - PODSUMOWANIE

Cześć!

Czy tylko ja mam takie opóźnienie w podsumowaniu akcji zapuszczania włosów? :D
Czas minął bardzo szybko, myślałam że do urodzin osiągnę swoją wymarzoną długość co niestety mi się nie udało. Mimo to jestem zadowolona. Jeśli jesteście ciekawe co takiego robiłam by dać kopa włosom zapraszam dalej :)



Jak już wiecie każdego miesiąca przyspieszam wzrost włosów, a co trzy robię przerwę. W dniu rozpoczęcia akcji niestety nie zmierzyłam włosów, ale bardzo bardzo uogólniając, jako że przez cały sierpień (olej Sesa co drugą noc) urosły mi 3,5 cm to od 20 do 31 było to pewnie około 1,2 cm ;)

Wrzesień: 2,5/3 cm (olej Sesa przed myciem na kilka h)
Nie mierzyłam włosów również przed podcięciem i to był błąd. Sesa pięknie na nie zadziałała, jednak nie byłam w stanie nakładać ją na całą noc we wrześniu więc na pewno nie było to rekordowe 3,5 cm.

Podcięcie: -4cm
Strata boli, ale był to bardzo dobry krok. Większych cięć póki co nie planuję.

Październik: 2,5 cm (czarna maska marokańska Planeta Organica z 7 kroplami nafty do każdej porcji)
To było moje rozczarowanie. Liczyłam na więcej chociaż o te 0,5 cm. Nafta pięknie działa na moje włosy, widocznie maska już mniej.

Listopad: 1,5 cm (nic, miesięczna przerwa dla skalpu)
Brak zaskoczenia, standardowy przyrost dla moich włosów ;)

Grudzień (do 20): 2,5 cm (przed myciem maska drożdżowa Agafii, po myciu Joanna Rzepa)
W trzy tygodnie 2,5cm to jest coś! Mam zamiar zostać przy podwójnym przyspieszaniu porostu. Więcej na ten temat w aktualizacji grudniowej. Chyba znalazłam swoją ulubioną wcierkę!

W zdjęciach:


Starałam się trzymać ręce mniej więcej w tym samym miejscu, jednak wiadomo jak to w praktyce bywa ;)


Dzięki dziewczyny za akcję! :* Ja na pewno z zapuszczaniem nie zwalniam, ale jestem ciekawa jak akcja skończyła się u Was! Ile dodatkowych cm udało Wam się zapuścić? :)


10 komentarzy:

  1. Witam cieplutko:* Też brałam udział w tej akcji, nie popisałam się niestety zbytnio :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zapuszczałam włosy z Eter-jestem zadowolona z efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać faktycznie, pięknie podrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po podcieciu zdecydowanie wystrzelily :) Pieknie sie prezentuja :)! Kochana, spoznione? najlepszego z okazji urodzin, spelnienia marzen :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, długość sprzed cięcia już mam :) grudzień jest bardzo owocnym miesiącem jeśli chodzi o przyrost.
      Nie spóźnione, urodziny mam 30 :D dziękuję bardzo! :*

      Usuń
  5. Pięknie urosły. Chyba sama będę musiała wypróbować Joannę Rzepę bo zapuszczam nadal. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile urosly :o ! Nawet standardowy przyrost masz dosyc duzy :) u mnie urosly przez cala akcje 6 cm..

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, a ja doszłam do momentu kiedy po raz kolejny sądzę, że moje włosy się zatrzymały we wzroście. Parę dni temu skończyłam wcierkę Jantar, robię przerwę i zaczynam z serum Agafii. A nuż-widelec :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze ci kudełków, piękne są.. :) w sobote rowniez ide sciac... i juz mnie to boli :'(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny przyrost !!! Jak ja bym tak chciala, na moje włoski niestety prawie nic nie działa...

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...