środa, 5 listopada 2014

Aktualizacja włosów - październik

Cześć!

To już 10 aktualizacja na blogu :) Nie przedłużam i zapraszam ;)

Ostatnie dni w Krakowie były bardzo ciepłe i słoneczne, stąd udało się uchwycić włosy właśnie w takich warunkach:


Lewa i prawa strona przeprasza za niewyjściowy wygląd ;)

Powiem Wam, że jestem niesamowicie zadowolona z ostatniej wizyty u fryzjera. Poszło ok. 4 cm ale włosy układają się o niebo lepiej. Nie chodzi mi o skręt, który jakiegoś powera ostatnio nie ma, ale całokształt. Przede wszystkim wycieniowana warstwa - już nie pamiętam kiedy ostatni raz była spuszona! :) Jeśli chcecie mieć dowód zdjęciowy, serdecznie zapraszam na blogowego Instagrama.
Październik nie rozpieszczał czasem wolnym stąd mocny minimalizm w pielęgnacji. Nie olejowałam prawie w ogóle, często mycie wyglądało tak: szampon + odżywka na 2 minuty, ale starałam się nie zapominać o masce, którą zdarzało mi się wzbogacać półproduktami. Mimo to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo włosy trzymają się w ryzach i ilość bad hair day to równe, okrągłe 0 :) Zupełnie jakby rozumiały mój brak czasu ;) Dawno mi się tak dobrze z nimi nie żyło i mam nadzieję że ten stan się utrzyma. Jedyne na co mogę narzekać to skóra głowy, która zaczęła się szybciej przetłuszczać (za bardzo mnie rozpieściła w wakacje), brak odbicia u nasady i delikatnie większe wypadanie. To na szczęście przejściowe :)
Na porost używałam mieszanki czarnej marokańskiej maski PO i nafty. Starałam się być konsekwentna co całkiem wychodziło. Przybyło mi ok. 2,5 cm włosów. Raczej mniej niż więcej, wspominałam już że nienawidzę ich mierzyć? ;)
Za mną trzy miesiące ze wspomagaczami, więc w listopadzie daję spokój. W grudniu za to mam zamiar dołożyć do pieca (w zależności od ilości wolnego czasu). To ostatni miesiąc zapuszczania z Eter i fajnie byłoby zakończyć akcję z przytupem.

Kosmetyki używane w tym miesiącu:

Szampony: Yves Rocher Volume, Barwa tatarako-chmielowa

Odżywki: Nivea Long Repair, niebieska Isana, Garnier awokado i masło karite,

Maski: czarna marokańska Planeta Organica

Oleje: z orzechów laskowych, rycynowy (dodawany do maski)

Półprodukty: keratyna, d-panthenol, aloes, gliceryna

Inne: jedwab Green Pharmacy, Marion olejki orientalne, Joanna Styling Effect & żel mrożący



A jak październik minął u Was? Jak wspieracie włosy w listopadzie? :)


17 komentarzy:

  1. Prześliczny masz kolorek w słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) niestety jest kompletnie niepraktyczny - mi najlepiej jest w chłodnych kolorach ;)

      Usuń
  2. Rzeczywiście włosy nie są ani trochę spuszone :) Zazdroszczę, bo u mnie ostatnio pod tym względem nieco gorzej ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie wygladaja :) Super, ze jestes zadowolona z ciecia i z kondycji wlosow :) Gratuluje swietnego przyrostu :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooj jakie piękne <3 Bardzo ładny skręt L)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi na porost bardzo agafia drożdżowa+ jantar pomogły (pisałam na blogu)

    włosy masz cudne. marzy mi się taka długość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam już Jantara, maska do mnie mówi za każdym razem gdy ją widzę w sklepie :)

      Usuń
  6. Jak patrzę na Twoje włosy, przymierzam się, żeby przy kolejnym podcięciu zrobić sobie bardzo lekkie półkole, a nie prostą linię, jaka zawsze najbardziej mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować delikatnie zaokrąglić i zobaczyć co z tego wyjdzie ;) ja akurat zmierzam do linii prostej, ale podejrzewam, że długo w niej nie wytrzymam :D

      Usuń
  7. Włosy układają się świetnie. Bardzo mi się podobają takie delikatne fale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię w delikatniejszym wydaniu :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny skręt, szczególnie końcówek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. włosy w listopadzie wspieram olejami.
    bardzo łanie układają Ci się włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oczy wyszły mi z orbit :D piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...