czwartek, 25 września 2014

Liebster Blog Award

Cześć!

Dzisiaj bardzo luźny post, znany pewnie przez większość z Was jako:


Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, jednak stwierdziłam że to dobra okazja aby poznać się lepiej i przy okazji odetchnąć trochę od kosmetyków i włosów :p
Nominację dostałam od Sweet Louisiana :) a oto pytania:

1. Masz tatuaż? Jeśli tak to jaki, jeśli nie to czy chciałabyś mieć?

Nie mam. Kiedyś marzyła mi się psia łapka przy kostce, ale obecnie nie jestem do tego pomysłu przekonana. Jeśli kiedyś sobie coś wytatuuję to będzie to coś małego w miejscu nierzucającym się w oczy :)

2. Jakie są Twoje ulubione książki?

Muszę się przyznać, że mało czytam...

3. Aktualnie uczysz się gdzieś czy pracujesz?

Uczę się w X LO.

4. Masz zwierzę? Jeśli tak to jakie i jak się wabi?

Mam psa w typie rasy cavalier king charles spaniel, wabi się Lilu. Do 3 roku życia ćwiczyłyśmy sztuczki i posłuszeństwo, teraz również ale dużo mniej, ze względu na to że już mnie to tak nie kręci, a nie lubię się do niczego zmuszać.

5. Jaką biżuterię nosisz najczęściej - jaką na co dzień, a jaką na większe wyjścia?

Pierścionki! Nie umiem się z nimi rozstać :D oraz bransoletki, chociaż bez wytrzymam. Na większe wyjścia zazwyczaj dodaję naszyjnik.

6. Jakie są Twoje 3 ulubione i sprawdzone kosmetyki?

Włosy... jest ich mnóstwo, jednak takim podstawowym pewniakiem jest szampon Alterra. Próbowałam wielu innych i zazwyczaj kończyło się przyklapem/podrażnieniem. Alterra nic takiego nie robi, wręcz przeciwnie - dobrze myje, nie wysusza, unosi włosy u nasady. Jeśli chodzi o twarz/ciało peeling kawowy. Kosmetyki hand made też się liczą?;) Jeśli tak to jeszcze aloes, który cudownie działa na moją twarz.

7. Masz rodzeństwo? Jeśli tak to ile i siostry czy braci? Jak się dogadujecie? Jeśli nie masz, to chciałabyś mieć?

Mam, cudowną 8! 6 sióstr i 2 braci. Dogadujemy się, nie zawsze (jak to rodzeństwo :D) ale jest naprawdę dobrze :)
Swoją drogą zastanawiałam się ostatnio czy nie pokazać by Wam włosów moich sióstr w ramach genetycznych ciekawostek ;) byłybyście zainteresowane takim postem?

8. Co najbardziej lubisz jeść?

Hmm... wszystko 

9. Jaki miesiąc w roku jest Twoim ulubionym i dlaczego?

Czerwiec - koniec szkoły, w powietrzu czuć chilling i wakacje! Oprócz tego grudzień, ze względu na święta, moje urodziny, sylwester i atmosferę jaka panuje wokół.

10. Jaki jest Twój ideał mężczyzny?

Ojeej, tyyyle pisania... ;)

11. Czy Twoi bliscy wiedzą o Twoim blogu?

Część tak, część nie.


Ja nie nominuję nikogo, ale jeśli chcecie możecie odpowiedzieć na te same pytania w komentarzu! I zadać inne jeśli tylko Was coś ciekawi ;)


8 komentarzy:

  1. tyle siosatr i braci...ja mam dwoch braci i mam ich dosyc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie, ja mam 2 braci i do szału mnie doprowadzają czasami xD

      Usuń
  2. Wow, co za wielka familja ! A taki pościk porównawczy Wasze włosy przyznam ze byłby ciekawy :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, tyle rodzeństwa :) !
    Też zostałam nominowana do tego TAGu i wkrótce pewnie pojawią się moje odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, chetnie obejrze zdjecia wlosow Twoich siostr :) Bardzo fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz tak ładne dłonie i paznokcie, ze pierscionki sa u Ciebie wskazane :D zazdroszcze takiej ilosci rodzenstwa! napewno jest u Ciebie w domu bardzo glosno i wesolo :)) pomysl na post super :) dziekuje, ze przyjelas nominacje, buziaki ;*!

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...