środa, 27 sierpnia 2014

Paznokciowy Team - kropki i kwiaty

Cześć!

Jakiś czas temu dołączyłam do Paznokciowego Team'u. Obawiałam się jak to będzie z moją regularnością i w sumie słusznie ;) ponieważ jest to mój pierwszy wzorek zrobiony na 'potrzeby akcji'. Wg mnie jest to świetna okazja jeśli chcemy podciągnąć nasze umiejętności w zakresie nailart'u, wzorki są naprawdę świetne i łatwe do odtworzenia, a przecież zawsze możemy dodać coś od siebie :) Także jeśli wahacie się czy dołączyć - dołączajcie ;)

Temat przewodni na ostatnie dwa tygodnie sierpnia to kwiaty i kropki. Oto moja interpretacja!


 Niestety złamał mi się paznokieć palca wskazującego i musiałam go odrobinę zaokrąglić. Na tym paznokciu właśnie występują kwiatki zrobione chyba najprościej jak się da ;) jestem totalnym beztalenciem jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju malunki, więc po prostu poszłam na łatwiznę :D
Do zdobienia użyłam odżywki Sally Hansen jako bazy, lakierów P.S. Love oraz odżywki Wibo jako topu.

Na kciuku i małym palcu wylądował lakier, w którym można znaleźć brązowe jak i fioletowe tony. Jest bardzo elegancki i przez to bardzo mi się spodobał. 


Tło na wskazującym i środkowym to fiolet (nie liczcie na jakieś super opisy kolorów z mojej strony, nie ogarniam tego tematu :p). Nie wyróżnia się jakoś specjalnie, ale lubię go.


Lakier na palcu serdecznym to piękne lustereczko, bardzo podobne do Wibo, którego pokazywałam TUTAJ. Lubię dodawać go do zdobień, ale nie sądzę, że pomaluję nim wszystkie paznokcie.



Jak oceniacie moją interpretację? ;)

19 komentarzy:

  1. Podoba mi sie, jakim narzedziem robilas kropeczki? Ten zloty jest zabojczy, chce go! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sondą z Wibo, jest bardzo fajna ponieważ ma dwie końcówki - mniejszą i większą kropkę :)

      Usuń
  2. bardzo fajnie :) cieszę się, że będziesz dodawać posty z tej akcji, będe obserwować :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają te kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste i efektowne, lubię chociaż nieczęsto tak maluję :)

      Usuń
  4. Super wygląda. :)
    Żałuję, że ja jestem beztalenciem i ciężko jest mi nawet pomalować paznokcie by nie powjeżdżać na skórki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chill! Też tak miałam! Praktyka czyni mistrza :) Bardzo pomocny jest pędzelek od eyelinera zamoczony w zmywaczu do wyczyszczenia skórek :)

      Usuń
  5. wyszło genialnie - prosto ale jak dokładnie - bardzo mi się podoba ;) I kolorystyka także!
    Lakier fioletowy piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz cudowne włosy ! <3 Pięknie się kręcą :) Paznokcie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kręcą się zawsze inaczej i to w nich lubię :)

      Usuń
  7. Super sie prezentuja te kropki i kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Jestem przekonana, że nie jestem tu po raz pierwszy, na bang nie po raz ostatni. Właśnie, znalazłam Twój blog w notce Anwen i gdy ujrzałam Twoje włosy w piramidce, to jakby odzwierciedlenie moich, tyle ż u Ciebie jest ładniejszy skręt. Jak chcesz to mogę Ci podesłać moje :D Od dziś jestem Twoją stałą czytelniczką- nareszcie znalazłam kogoś tak podobnego do mnie pod względem włosowym of course ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę Twoje włosy! Koniecznie napisz na maila którego znajdziesz w zakładce "Kontakt" :)

      Usuń
  9. ale cudownie! bardzo mi się wszystkie kolorki podobają, jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...