środa, 13 sierpnia 2014

Błyszcząca propozycja od P.S. Love

Cześć!

Wróciłam! Bałtyk jednak nie wypalił, ale spływ kajakowy był tak cudowny, że jestem w stanie wybaczyć ;)

Pamiętacie jak w tym poście chwaliłam się Wam dwunastką lakierów z P.S. Love? Ten, który dzisiaj pokażę od razu wpadł mi w oko i nie zawiodłam się! Zarówno w buteleczce i na paznokciach wygląda genialnie. I kolejny raz żałuję, że te maluszki nie mają numerków!


Pędzelki tych lakierów są standardowej wielkości, dobrze się nimi manewruje. Konsystencja jest rzadka, ale nie sprawia problemów. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Myślałam, że ze względu na brokat zmywanie będzie szło ciężko, a tutaj miłe zaskoczenie! Wszystko schodzi bez problemu.


Lakier na paznokciach wygląda elegancko, ale na nudę nie pozwalają miliony połyskujących drobinek, które dają cudowny efekt! Najwięcej jest złotych, ale widać również różowe świecidełka. Jestem kiepska w opisywaniu kolorów, dla mnie jest to brąz i tyle :) w tym samym pudełku znajduje się również czarna wersja, jeszcze nie miałam jej na paznokciach ale jestem bardzo ciekawa!



Jak Wam się podoba? Ciekawi mnie, czy wśród polskich produktów spotkałyście coś podobnego?


13 komentarzy:

  1. Lakier przepiękny :! Poszukuje ostatnio takich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm taki mokry piasek :) ladny, aczkolwiek ja gustuje w wyrazistych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale czasem maluję paznokcie czymś stonowanym :) te akurat miałam na zakończenie roku szkolnego.

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten lakier, ma taki "chłodny" odcień. Nie wiem jak to nazwać, ale chodzi mi o to, że nie mieni się na złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek ;) ja raczej nie używam takich kolorków na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak juz odratuję swoje paznokcie po musowych tipsach to chętnie sobie zafunduję taki lakierek;)
    P.S zakupiłam już produkty do pielęgnacji włosów... i działam, zaczęłam olejowanie i wydaje się że włosy ciut ciut mniej się puszą ale wiadomo...trzeba czasu ! Mimo wszystko dziekuję Ci za pomoc !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze efekty cieszą najbardziej!
      Nie ma za co, jeśli chcesz jeszcze coś wiedzieć pisz śmiało:)

      Usuń
  6. Piękny kolor, ale na codzień wolę lakiery bez brokatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...