niedziela, 15 czerwca 2014

Perły dekoracyjne w fioletowym towarzystwie

Cześć!

Komputer wrócił do żywych :) dobrze jest mieć brata informatyka! Skoro wrócił komputer wracam na bloga i ja. Ostatnio było dużo włosów i włosów - dzisiaj dla odmiany nic innego jak pazurki ;)

Gdy znalazłam centymetrowy słoiczek z małymi kuleczkami od razu wiedziałam, że wylądują na paznokciach. Nie wiem jakiej są firmy, ponieważ były przesypane. Dużo się naczytałam, że toto niezbyt trwałe, ale nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała. Jako że kolory były zmieszane, a wiedziałam że perły chcę tylko na serdecznych palcach żeby nie robić dużo szumu miałam mały problem z wyborem koloru bazowego. Mogłabym postawić na jakiegoś nudziaka, ale wtedy kulki za bardzo by się wybijały więc ostatecznie użyłam ciemnego fioletu z P.S. Love... Żałuję, że te maluszki nie mają numerów bo są naprawdę fantastyczne!



Fiolecik jak na ciemny kolor przystało ma bardzo dobre krycie. Na zdjęciu, dla zasady, dwie warstwy bez topu. A co z perełkami? Sypnęłam ich trochę na mokry paznokieć i lekko przycisnęłam palcem. Po zrobieniu tych zdjęć pomalowałam topem. Bałam się, czy kolor nie zjedzie po przejechaniu pędzelkiem, ale przy lekkim obcowaniu nic takiego się nie stało. Zdjęć nie ma, bo ogólnie wyszły niezbyt dobrze. Ku mojemu zdziwieniu kulki trzymały się bardzo dobrze do czasu, gdy zaczęłam je sama skubać. Wiadomo, że pojedyncze odpadały zwłaszcza na końcówkach, ale generalnie nie wyglądało to wyjątkowo źle. Przeżyły nawet mycie włosów więc oceniam je bardzo dobrze ;)


Bawiłyście się kiedyś z perłami dekoracyjnymi? Przemawiają do Was takie ozdoby czy nie?

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam fiolet na paznokciach! Śliczny odcień ;)) Te kulki też fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne połączenie i ten fiolet jaki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie jakoś nie kręcą te perełki ;D kocham fiolet na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te kuleczki :) Dają wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt, ale u mnie ledwo trzyma się zwykły lakier a co dopiero takie kuleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały blog o włosach i paznokciach- ten temat mnie kręci hihi(:
    oczywiście obserwuję i będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju te kuleczki są genialne! Bardzo mi podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuleczki piękne ;) Sama nigdy nie miałam jeszcze odwagi na taki "kawiorowy" mani, u Ciebie wyszedł pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...