czwartek, 19 czerwca 2014

Lovely Ibiza - neonowy piasek

Cześć!

Gdy zobaczyłam ten lakier na innych blogach od razu wiedziałam, że muszę go mieć. Nie dość, że piasek, to jeszcze piękny neonowy kolor! Fantastyczne połączenie :D dorwałam go na promocji -49% w Rossmannie i po powrocie do domu od razu pomalowałam nim paznokcie.
Mowa o neonowej żółci od Lovely Ibiza :)


Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia mimo kilku wad, jakie ma ;)

Zacznijmy od tego, że producent dodaje informację o stosowaniu lakieru tylko na sztuczne paznokcie. Z tego co czytałam chodzi tu o jakiś barwnik? Nie wnikam, mi lakier kompletnie nie zaszkodził. Dla pewności dałam pod niego dwie warstwy odżywki, ale jak się potem okazało jest to zbędne i później z tego zrezygnowałam. 
Buteleczka mieści 8 ml lakieru. Pędzelek jest prostokątny i szeroki, moim zdaniem za szeroki... Płytkę maluje się nim dobrze, ale manewrowanie przy skórkach nie należy do przyjemnych... Nie raz zdarzyło mi się je zalać. Na zdjęciu widzicie trzy warstwy. Przy dwóch miałam wrażenie, że prześwitują końcówki dlatego machnęłam paznokcie jeszcze jedną. Gdy malowałam drugi raz dałam dwie, ale grube i to załatwiło sprawę :) Niestety lakier mimo że to piasek nie jest trwały. Wytrzymuje dwa, góra trzy dni. Szybko pojawiają się dziwne dziurki, tak jakby po pęcherzykach powietrza które pękły. Dodatkowo mam wrażenie, że wierzchnia warstwa zaczyna się ścierać, bo zaczyna prześwitywać płytka. Również odpryskuje :(
Jednak największym jego minusem jest zmywanie... Wiadomo, że przy piaskach to nie bajka ale tu jest prawdziwa tragedia... Trzeba się nieźle namęczyć. Przy kolejnym malowaniu, mimo okropnego wyglądu nosiłam go przez cały tydzień, bo taka niechęć mnie brała gdy myślałam o zmywaniu.
Ale mimo wszystko popatrzcie na niego...


Jak można nie przymknąć oka na te wady i jak można go nie kochać? ;) Nie wiem jak Was, ale mnie kupił totalnie! Cudny kolor i świetna faktura sprawia, że zwraca na siebie uwagę i mam ochotę nosić go cały czas! Jest idealny na wakacje i coś czuję, że nieprędko znajdzie się jego zamiennik :D


15 komentarzy:

  1. Świetny kolor i mimo że nie w moim stylu, to bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor daje po oczach ;)
    osobiście nie maluje pazurków na taki kolor,ale podziwiam za odwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czaje się na różowy z tej serii ale po Twoim poście mam teraz dylemat czy ten limonkowy czy różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie różowy kompletnie nie przemówił.. Może dlatego, że nie przepadam za tym kolorem :p

      Usuń
  4. Piękny jest, chyba go kupię ze względu na kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wakacyjny neon! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny jest ten odcień, na lato super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kolor, ale do mnie niestety totalnie nie pasuje. Mam podobny, ale nie piaskowy i nie mam co z nim zrobić. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lakiery, które mi się nie spodobały ale są w dobrym stanie trzymam na rozdanie, które kiedyś kiedyś zorganizuję :D

      Usuń
  8. Piękny kolor, dla mnie jednak zbyt odważny :) myślę o zakupie granatowego albo różowego piaska, mogłabyś polecić mi jakiś? :)
    Widzę, że nie tylko ja miałam ostatnio problem ze zmywaniem, dostałam brokatowy lakier Golden Rose od mojej koleżanki, super duży brokat (nawet nie wiem czy można go nazwać brokatem) nie pozwalał mi na szybkie zmycie, męczyłam się z nim zużywając pół butelki zmywacza do paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zmywanie brokatów to również prawdziwy koszmar! ;)
      Co do piasku polecam zajrzeć do Golden Rose z serii Holiday, mają naprawdę świetne piaski :) ewentualnie Wibo, ale do nich nie jestem do końca przekonana, tutaj możesz poczytać dlaczego - http://pookrecone.blogspot.com/2014/05/wibo-wow-sand-effect-nr-1.html

      Usuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...