niedziela, 22 czerwca 2014

Aktywny olej z lecytyną i ceramidami - mój hit w pielęgnacji skórek i paznokci

Cześć!

Nie da się ukryć, że oleje królują w pielęgnacji. Bezbłędny składnik w regeneracji właściwie wszystkiego :) Ja używam ich oczywiście do włosów, ale także do brwi i rzęs, paznokci, dodaję porcję do kremu, gdy dłonie potrzebują nawilżenia, a także lubię kilka kropelek do kąpieli. Większość dziewczyn, które walczą o zdrowe włosy i paznokcie stawiają właśnie na oleje. I nie bez powodu - odpowiednio dobrany potrafi zdziałać cuda!

Odlewkę oleju z lecytyną i ceramidami dostałam od Kasi i tak mnie zachwycił, że na pewno kupię pełnowymiarową buteleczkę gdy obecna się skończy (czyli już niedługo) ;)

To, co o oleju mówi Fitomed (źródło):

Mieszanina oleju winogronowego i oleju z orzeszków macadamia (zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe - kwasy linolowy i linolenowy, fitosterole, fosfolipidy), wzbogacona o lecytynę i ceramidy. NKT, ceramidy, lecytyny i cholesterol są to tłuszcze i niezbędne składniki spoiwa międzykomorkowego w warstwie rogowej.

Skladniki INCI: Vitis vinifera seed oil, wheat germ oil, lecithin, ceramide 6.

Działanie: olej z ceramidami i lecytyną polecany jest do skóry, dojrzałej, suchej, szorstkiej z widocznymi niedoborami lipidów. Zmiękcza naskórek, wygładza i łagodzi objawy przesuszenia i dermatoz.

Zastosowanie: jako składnik w kremach tłustych, kremach do cery suchej i dojrzałej, serum, balsamach do ciała do skóry suchej i dojrzalej.

Dawkowanie: dopuszcza się stosowanie w kremach 10%, w serum 20%.

150ml oleju dostaniemy za 19,00zł.


Jest średnio gęsty, zapach ma jedynie taki typowo olejowy, oprócz tego nic nie czuję.


Na włosy użyłam go tylko raz w tej NDW. Więcej się nie udało, ponieważ lubię nałożyć dużo oleju więc na jeden raz poszło aż pół buteleczki odlewki. Szkoda byłoby zużyć go na tylko dwukrotne olejowanie. Gdy zdobędę pełnowymiarowy produkt z pewnością przyłożę się do nakładania go na włosy. Jeśli ta gładkość, którą uzyskałam w niedzieli jest właśnie jego zasługą, to jest to pierwszy który daje u mnie natychmiastowy efekt.

Świetnie działa na moje dłonie, gdy dopada je przesuszenie. Hitem jest jednak w pielęgnacji paznokci, sprawuje się tak dobrze że chyba trzeba będzie mnie zmusić do przetestowania czegoś innego ;) SPA paznokciowe robię co tydzień. Fakt faktem, że nie miałam ich w opłakanym stanie, ale olej bardzo je wzmocnił, sprawił że rosną błyskawicznie i o wiele, wiele grubsze. Znacznie zmniejszył rozdwajanie i łamanie. Cudownie wpłynął również na skórki. Moje są bardzo uciążliwe i przyznaję się, że wycinam je cążkami. Dzięki olejowi odrastają dużo wolniej i są dużo mniejsze. Ogółem skóra wokół płytki jest świetnie nawilżona. I to wszystko uzyskałam stosując go tylko raz w tygodniu! Oczywiście nie zapominałam o kremie do rąk, ale wypisane efekty zawdzięczam właśnie olejkowi. Sądzę, że kuracja z codziennym wcieraniem sprawiłaby cuda. Ja póki co jestem za leniwa, a paznokcie tego nie potrzebują :)

Po wypiłowaniu paznokci i zmyciu lakieru nakładałam olejek patyczkiem kosmetycznym robiąc delikatny masaż. Następnie wycinałam skórki i jeszcze raz rozprowadzałam olej tym samym patyczkiem. Zostawiłam tak na min. godzinę (czasem mniej), potem zmywałam i malowałam paznokcie lub nakładałam krem, zakładałam bawełniane rękawiczki i szłam spać. Po takim zabiegu paznokcie prezentowały się o tak:


Zdecydowanie polecam!

Miałyście już ten olej? Jaki jest Wasz ulubiony? ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym produktem, muszę rozważyć jego zakup :)
    Może do włosów sprawdzi się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! A jak do włosów się nie sprawdzi znajdzie na pewno wiele innych zastosowań :)

      Usuń
  2. Zamawiam dziś na allegro, interesujące :) Zapraszam do mnie, zaczynam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... ale na allegro tego oleju nie ma ;)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że olejek się sprawdził na Twoich pazurkach :)
    Również bardzo go lubię do olejowania paznokci, do włosów średnio się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z Fitomedu olej ze słodkich migdałów i też jestem z niego bardzo zadowolona, nadaje się do wszystkiego :) Tego jeszcze nie miałam, ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też mnie kusi, ale zaraz po lecytynie i ceramidach mam w planach Sesę, więc trochę poczeka ;)

      Usuń
    2. Słodkie migdały są bardzo przyjemne :)

      Usuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...