niedziela, 1 czerwca 2014

Aktualizacja włosów - maj

Cześć!

Nie wierzę, że to już 5 aktualizacja! Za miesiąc (gdy będą już wakacje ♥) minie pół roku dbania o włosy więc postaram się napisać jakieś dłuższe podsumowanie.

Co się działo w tym miesiącu? Właściwie to niewiele. Włosy nie wariowały nawet podczas upałów, nie było przenawilżenia ani przeproteinowania, nie sprawiały kłopotów ale też nie miały dni "wow" - były po prostu w porządku co wprowadziło mnie trochę w stan monotonii i lekkiej nudy ;) myłam je metodą OMO, nie olejowałam już tak intensywnie jak w kwietniu, często za pierwsze O służyła jakaś maska lub odżywka standardowo na półproduktową mgiełkę, z którą się nie rozstaję. Od jakiegoś czasu niestety bardzo wypadają, mam nadzieję że Jantar sprawdzi się w tej kwestii.
Skręt w tym miesiącu pobił chyba rekord w kwestii niezdecydowania i właściwie ładne loki miałam tylko po odżywce Yves Rocher (której recenzja w tym tygodniu, obiecuję!). Od tygodnia stylizuję je żelem lnianym i tak już chyba zostanie ze względu na oszczędność pieniędzy i lepszy skręt o ile ten się w ogóle pojawia :p chyba 'curly' w nagłówku trzeba zmienić na 'wavy'.
W środę zrobiłam sobie szamponetkę Joanny hebanowa czerń, a właściwie do dwóch saszetek dodałam dwie łyżki Kallosa Colour i 5 kropli keratyny aby ograniczyć działania destrukcyjne. Minus tego jest taki, że kolor nie chwycił tak dobrze jakbym chciała (właściwie to różnica jest minimalna) a plus, że już wiem że następnym razem mogę zrobić czystą szamponetkę bez dodatków.
Na porost używałam nafty kosmetycznej, jeśli chcecie się dowiedzieć jak podziałała standardowo zapraszam na recenzję która będzie na dniach :) powiem tylko tyle, że jest jeszcze lepiej niż w zeszłym miesiącu i jestem zła na siebie, że nie wytrwałam cały miesiąc a jedynie pół bo mogłaby być całkiem ładna liczba!
(edit: recenzja TUTAJ)

Plany na czerwiec? Bardziej przyłożę się do olejowania. Na porost przed miesięczną przerwą będę testować Jantar. Już kiedyś go miałam, ale nie notowałam przyrostu, mam nadzieję że będzie duży :)




Zdjęcie przy dużym oknie, dlatego blask jest taki "biały".
Kosmetyki używane w tym miesiącu:

Szampony:
  • Alterra migdały i jojoba
  • Isana UREA do oczyszczania
  • Barwa Czarna rzepa do oczyszczania



Odżywki:

  • Yves Rocher do włosów kręconych 
  • Gliss Kur Oil Nutritive
  • Isana Locken Spulung do włosów kręconych
  • Planeta Organica 12% olej avocado

Maski:
  • Biovax 3 oleje
  • Bania Agafii aktywator wzrostu (na wykończenie dosłownie 2 razy)
  • Bania Agafii momentalna blask i elastyczność
  • Kallos Colour 
  • Ziaja blask i wygładzenie

Oleje:
  • Alterra migdały i papaja
  • Babydream fur Mama
  • olej sezamowy
  • oliwa z oliwek

Inne:
  • na wzrost nafta kosmetyczna Anna z drożdżami
  • półprodukty do masek i głównie do mgiełek: hydrolizat keratyny, d-pantenol, wyciąg z aloesu, żeń-szeń


Jak Wam minął maj? :)

13 komentarzy:

  1. u mnie maj też bez większych rewelacji,raczej monotonia.
    Co do twoich włosków to są PRZEŚLICZNE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy zawsze wyglądają prześlicznie ;) Strasznie podoba mi się ich kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. moja pielęgnacja w maju tez była monotematyczna..

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włoski :) Twoja pielęgnacja była bardzo bogata. Ładnie na nie podziałała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe masz falki :)
    Bardzo kusi mnie kallos color, widziałam ostatnio w moim lewiatanie, ale nie skuszę się na nową litrową maskę przy takich zapasach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam litrowa, są też mniejsze :P bardzo fajna maska, to mój pewniak gdy chcę żeby włosy dobrze wyglądały :)

      Usuń
  6. Piękne masz włosy <3! Będę tu zaglądać częściej, więc obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlosy przepieknie sie prezentuja, skret super :)! Jestem ciekawa tej nafty, wiec czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz włosy. Napatrzeć się nie mogę. :)

    Czekam na recenzję nafty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy i te fale... bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawdę piękne włosy :* nie dość, że zadbane, to jeszcze ładnie się kręcą i są takie gęste ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę tych włosków i tego że tak długo dbasz już o nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem kiedy to minęło! ;)

      Usuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...