poniedziałek, 12 maja 2014

Wiosna na fioletowo!

Cześć!

Tak pomalowane paznokcie miałam w Wielkanoc, gdy świeciło piękne słoneczko. Mimo że to nie zieleń kojarzą mi się bardzo wiosennie, może to przez magnolię, której było wszędzie pełno ;) często po monotonii jednego lakieru na wszystkich paznokciach nachodzi mnie ochota na mixy i szybko mnie nie opuszcza. Tym razem w fiolecie :)
Użyłam:

  • baza Eveline,
  • Oriflame Lavender Shimmer,
  • Wibo Express growth niestety mam zdartą naklejkę i nie wiem co to za numerek,
  • Vipera nr 230,
  • top gloss Paese.




Wibo porobił smugi, ale generalnie lakiery bardzo przyjemne w użyciu. Oj dawno nie byłam tak zadowolona ze swojego dzieła :D niestety nacieszyłam się nim jakieś 3h, ponieważ Paese to kolejny top który zostawia plastyczny lakier, przywaliłam ręką w stół (mądrze!) i cały serdeczny mi zjechał :( no cóż, następnego dnia zrobiłam bardzo podobny mani tylko w innych kolorach :) niedługo Wam pokażę.
Jak możecie zauważyć paznokcie tutaj nieśmiało dążyły w stronę kwadratów i rzeczywiście stały się nimi po jakimś czasie. Teraz delikatnie spiłowałam boki na okrągło, ale wciąż bardziej przypominają kwadraty niż migdały. Niestety posty lakierowe pojawiają się z opóźnieniem, ponieważ to blog na którym przeplatam tematykę włosów i paznokci. Musiałabym chyba pisać codziennie żeby być na bieżąco, a tak nie czuję się jeszcze na siłach. Pewnie szybko wyczerpałyby mi się tematy, teraz mam ich milion i z takim zapasem czuję się bezpieczniej :D
Ale przypominam, że możecie mnie śledzić na Instagramie (link w pasku bocznym) tam staram się wrzucać pazury na bieżąco! :)






Jak Wam się podoba? Może chcecie zobaczyć jakiś lakier w pełnej okazałości? :)


11 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się fioletowe lakiery. Ostatnio zamawiałam przez internet, ale niestety wybrałam za chłodny odcień. Na zdjęciach tego nie było widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie.
    Mam srebrny lakier,ale jakoś nie byłam długo do niego przekonana,ale chyba puszę zacząć się z nim obchodzić:)
    Paznokcie jak najbardziej do pozazdroszczenia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne te kolorki ;) Ja na razie jestem w trakcie zapuszczania paznokci, więc wolę nie używać lakierów ;) A tyyle ich czeka w pudełeczku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy regeneracji długo nie wytrzymuję bez malowania :D na szczęście odpowiednia pielęgnacja między zmianą koloru sprawia że mogę malować cały czas :P

      Usuń
    2. ja stosuję odżywki pod lakiery (chyba jak każdy, ale co tam;d) i paznokcie mam na prawdę w dobrym stanie ;d
      mnie każdy lakier wibo bez wyjątku robi smugi :< bardzo lubię lakiery z essence, chyba jedyne, które u mnie szybko schną : )

      Usuń
  4. wow *.* banalne połączenie, a jakie efektowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz piękny kształt paznokci :) Podoba mi się ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połączenie:) piękne zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne jest to połączenie srebra z innym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...