środa, 7 maja 2014

Wibo Wow Sand Effect nr 1

Cześć!

Jeden z piaskowych lakierów Wibo pokazywałam już w TYM poście (jeju jakie miałam krótkie pazurki ^^). Dzisiaj kolej na drugi! Mam do tej serii mieszane uczucia...
Wibo Wow Sand Effect nr 1






Lakier mieści się w typowej dla Wibo prostokątnej buteleczce. Pędzelek rozszerza się, bardzo wygodnie się z nim pracuje. Do pełnego krycia niezbędne są dwie warstwy jak zresztą zawsze robię przy piaskowych lakierach.

Czemu mam mieszane uczucia? Bo według mnie jest tu za mało piasku w piasku. Moim ideałem jest pokazywany już GR. W tym lakierze drobinek jest zdecydowanie mniej jak i same są mniejsze. Dodatkowo delikatnie się ścierają i zostaje sam granatowy lakier. Trwałość tych lakierów nie zaskakuje - na moich paznokciach wszystko trzyma się długo, a te bardzo szybko odpryskują.

Mimo wszystko jakoś tak lubię ten lakier :D chyba głęboki kolor nocnego nieba mnie przekonał. Ideałem nie jest, ale ostatecznie na pazurkach wygląda ślicznie i tym do mnie przemawia!




A Wy jak oceniacie serię Sand Effect od Wibo? :)

PS. następny post to długo wyczekana moja włosowa historia!:)

2 komentarze:

  1. piękny kolor, nigdy nie miałam piaskowego lakieru, dopiero się na niego czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem wygląda genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...