niedziela, 18 maja 2014

Niedziela dla włosów (5) - dużo wszystkiego ;)

Cześć!

Niedzieli dla włosów na blogu nie było już daaawno (zwłaszcza takiej z prawdziwego zdarzenia, ponieważ ostatnia była sobota KLIK KLIK ;)) i właśnie czegoś mi tutaj brakowało. Lubię takie dni, kiedy mogę zapodać włosom bombę odżywczą, zwykle nie protestują ;p

Niedzielę zaczęłam w sobotę :) wieczorem spsikałam włosy mgiełką półproduktową, o której nawiasem mówiąc muszę Wam koniecznie napisać, bo zastanawiam się jak mogłam wcześniej bez niej żyć :D następnie nałożyłam na włosy olej sezamowy. Muszę się do niego bardziej przyłożyć, bo buteleczka się wykańcza a ja nawet nie jestem w stanie określić jego działania. Długie olejowanie sprawdza się u mnie najlepiej, a to całonocne ostatnio zaniedbałam. Szkoda, bo miałam do tego wiele okazji, jak np. 1,5tyg wolnego z okazji majówki i matur :p Rano zemulgowałam olej odżywką Yves Rocher do włosów kręconych, o niej też muszę napisać bo spisałam ją na straty, ale znalazłam na nią sposób który sprawia, że będę ją kupować do końca życia. Niestety trzymałam ją za krótko, więc efekt na włosach nie jest tak spektakularny, ale to może nawet lepiej bo nie zdradzę wszystkiego :> Zajęłam się przygotowaniem mojego ulubionego kawowego peelingu. Dwie łyżeczki kawy zalałam wrzątkiem trochę nad jej wysokość, gdy ostygła dodałam trochę ekstraktu z żeń-szenia i dwóch olejków GP, które w końcu wykończyłam. Uwielbiam peeling kawowy, ale już niekoniecznie syf jaki zostawia w wannie :p po masażu głowy spłukałam wszystko i umyłam skalp Alterrą migdały i jojoba. Jako ostatni punkt programu wymieszałam Isanę Locken Spulung z 10 kroplami aloesu i zapodałam na włosy na jakieś 15 minut. Na koniec zabezpieczyłam końcówki stuningowanym jedwabiem GP, rozczesałam grzebieniem i ugniotłam żelem Joanny.
Efekt?




Tu jeszcze lekko wilgotne. Są takie... dziwne :p tylko nie do końca umiem stwierdzić czy pozytywnie czy negatywnie. Skręt ok, jest ich dużo ale są dociążone, chociaż trochę brakuje na końcówkach, błyszczą się, niby są gładkie ale jednocześnie odrobinę szorstkie, sztywne. Chyba proteiny z aloesem tutaj się niezbyt spisały :p ale w sumie jak tak na nie patrzę to całkiem mi się podobają (wiem wiem jestem bardzo zdecydowana).
Po całkowitym wyschnięciu z przodu prezentują się tak:



Jak u Was mija niedziela dla włosów? :)

EDIT: ogarnęły się, zniknęła sztywność i szorstkość, są niemalże idealne! ;p

14 komentarzy:

  1. Włoski śliczne jak zawsze ;) I kolor na paznokciach również ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbroiło mnie Twoje zdecydowanie ;d
    Zazdroszczę włosów. Świetnie się prezentują na zdjęciu z aparatem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha bo niby są inne, ale takie też je lubię :D

      Usuń
  3. Włoski cudownie się prezentują! Olej sezamowy mnie interesuje, więc czekam na ewentualną recenzję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne masz te włosy. Każda kręconowłosa budzi we mnie zachwyt i zazdrość. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają Twoje włosy! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale są piękne Twoje włosy! :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!
    koniecznie napisz o tej mgiełce półproduktowej,zobacze jakich Ty półproduktów używasz do jej zrobienia,może się nią zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, są cudowne - i takie gęste, zazdroszczę :)
    Ciekawa jestem Twojego sposobu na odżywkę yr :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny skret i piekne wlosy :) Ciekawi mnie Twoja mgielka, wiec zostaje na dluzej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym cudzie pisałam już tutaj: http://pookrecone.blogspot.com/2014/05/mgieki-poproduktowe-diy-moj-hit.html?showComment=1401040941390#c6718612279748664123 :D

      Usuń
  10. Mnie też ciekawi sposób na odżywkę z YR, bo może nada się do moich falowanych:) Świetne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne loki. Ostatnio kusi mnie ta odżywka YR więc będę czekała na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przeczytam z YR, bo ostatnio też ją kupiłam i jak na razie jestem z niej średnio zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...