niedziela, 4 maja 2014

Balsam do włosów aktywator wzrostu Bania Agafii - recenzja

Cześć!

Zapuszczam włosy min. do talii, dlatego chętnie stosuję różne przyspieszacze :) dzisiaj o rosyjskim balsamie który testowałam cały kwiecień, jak się spisał?





Balsam do włosów specjalny - aktywator wzrostu  - stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów.  Naturalne składniki aktywne mają dobroczynny wpływ na skórę głowy, intensywnie odżywiają cebulki włosowe, stymulując wzrost włosów. Balsam wygładza włosy, zmiękcza i ułatwia rozczesywanie.


Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny karłowej -  bogaty w aminokwasy i witaminę C, przywraca witalność i gęstość włosów.
Pięciornik niski -  przywraca włosom miękkość, ułatwia układanie i rozczesywanie
Korzeń łopianu  - zawiera proteiny, witaminy A, B, E i P, wzmacnia korzenie włosów.
Olej eleuterokoka kolczastego - wzmacnia odżywienie cebulek włosowych
Organiczny ekstrakt dziurawca -  zapobiega łamliwości włosów.
Olej z ałtajskiego rokitnika -  jest bogatym źródłem witamin, intensywnie odżywia skórę głowy.
                             
Sposób użycia: nanosimy balsam aktywator na wilgotne, umyte włosy, rozprowadzamy na całej długości włosów, pozostawiamy na 2-3 minuty, zmywamy wodą.

Skład:

Aqua , Cetearyl Alcohol (emolient, wygładzacz, zmiękczacz), Glycerin (gliceryna), Behentrimonium Chloride (konserwant, antystatyk), Cetrymonium Chloride (kondycjoner, konserwant), Quaternium-87 (kondycjoner, konserwant), Hydroxyethylcellulose (zagęstnik), Cetrimonium Bromide (kondycjoner, emulgator, konserwant), Pinus Pumilio Leaf Extract (syberyjska sosna karłowa), Organic Hypericum Perforatum Extract (organiczny ekstrakt dziurawca), Potentilla Supina Extract (pięciornik niski), Arctium Lappa Root Extract (korzeń łopianu), Eleutherococcus Senticosus Root Extract (eleuterokok kolczasty), Rosmarinus Officinalis Oil (olejek eteryczny rozmarynu), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil (olej z rokitnika ałtajskiego), Benzyl Alcohol (konserwant, zapach, rozrzedza kosmetyk), Sorbic Acid (konserwant), Benzoic Acid (konserwant), Citric Acid (regulator pH), Parfum (zapach).

Opakowanie i konsystencja:

Opakowanie to zakręcana saszetka mieszcząca 100ml produktu. Średnio wygodna jak na ciągłe wylewanie i odstawianie produktu, ponieważ żeby się nie przewróciła trzeba poczekać aż balsam spłynie na dół. Można to załatwić wylewając balsam na talerzyk czy cokolwiek innego. Gdy jest już na wykończeniu może tylko leżeć, jednak to są szczegóły i mi kompletnie ten fakt nie przeszkadza. Balsam ma perłowo biały kolor, konsystencja lejąca, nie ma z nią większych problemów, bardzo łatwo rozprowadza się po skórze głowy. Zapach taki mieszany :) trochę mydlany, przez tą sosnę z nutami zapachu choinki :D nie mam zastrzeżeń, nie mdlałam, nie dusiło mnie, jest ok ;)
Aktywator wygrałam w rozdaniu, ale można go dostać np. na Skarbach Syberii gdzie obecnie jest obniżka ceny z 5.90 zł na 3.90 zł! Praktycznie nic za świetny produkt.

Działanie:

Przede wszystkim muszę zaznaczyć jak ja używałam balsamu. Przez cały kwiecień przed myciem wmasowywałam go w skórę głowy przez kilka minut. Tak mi było łatwiej i wygodniej niż po myciu. Nie zlepiał włosów ani nic w tym stylu, właściwie to prawie go nie było widać. Zostawiałam go różnie, czasem na 15 minut, a jak sobie zapomniałam to nawet i 2 godziny ;) nie podrażnił mi skalpu, co więcej bardzo fajnie pomógł mi w powrocie do równowagi po lekkim podrażnieniu henną. Co do przedłużania świeżości mam mieszane uczucia, czasem rzeczywiście skóra była fajnie świeża, a czasem po prostu nic nie robił. Na pewno nie przyśpieszał przetłuszczania włosów ani nic w tym stylu więc tu na plus. I rzecz która pewnie najbardziej Was interesuje :) włosy po miesiącu kuracji urosły mi 3 cm! Zostawione same sobie rosną 1,6 cm, więc aktywator razem z masażem przyspieszył ich wzrost o 1,4 cm! Nie wiem jak wypada na tle innych przyspieszaczy, bo to pierwszy przy którym mierzyłam przyrost. Bejbiki jak były tak są, dalej wyglądam jak trzaśnięta piorunem ;) Jestem zadowolona! Co prawda przy lokach nie widać przyrostu tak, jak przy prostych włosach, ale grzywka którą zapuszczam nagle zrobiła się za brodę :o 
Na długość użyłam tylko raz na mgiełkę przed myciem i loki były bajecznie wygładzone :) Po myciu pewnie nie obciążyłby mi ich odpowiednio i miałabym na głowie lekki puszek.
Póki co chcę wypróbować inne przyspieszacze, ale do tego balsamu na pewno kiedyś wrócę!


Macie jakiś faworytów pośród rosyjskich kosmetyków? Czego używacie na szybszy przyrost? :)


14 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt ;) W tym miesiącu przyśpieszam porost włosów. Zobaczymy jak mi wyjdzie.
    Oglądałam Twojego bloga, a moja siostra myślała, że to moje włosy ;D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam uraz do rosyjskich kosmetyków po kompletnie nietrafionym balsamie na kwiatowym propolisie. Taniutki jest ten balsam, może spróbuję, ale tylko na skalp, na długość pewnie będzie za lekki.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Jak skończę kurację wit. B to postaram się go nabyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jeden balsam z tej linii ale kompletnie nic nie robic z włosami..

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho, będę musiała go koniecznie wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj coś czuję, że ten balsam będzie mój ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na przyrost świetnie sprawdziła się wcierka z kozieradki oraz picie pokrzywy i skrzypopokrzywy. W tym miesiącu będę testować olej Sesa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam pić skrzypokrzywę... Nie dałam rady, fuj :p

      Usuń
  8. Wspaniały wynik! Na pewno go sobie sprawię, taki przyrost to już coś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow z chęcią bym go kupiła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie się zastanawiałam czy kupić tą odżywkę, a tu Twoja recenzja jak z nieba mi spadła! Skoro sprawdza sie tak dobrze to nie ma co marudzić i zastanawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę,w takim razie przyrost na prawdę całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny, i w super cenie. Na naturabazar.pl dodatkowo był w bardzo dobrej cenie. Tylko 5 zł

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...