sobota, 12 kwietnia 2014

Bell Fashion colour nail enamel 308

Cześć!

Nie przepadam za różem, jednak czasem nachodzi mnie na niego ochota. Tak było w przypadku tego lakieru :) użyłam go po raz pierwszy do tego zdobienia i już wtedy wiedziałam, że niedługo pomaluję nim całe paznokcie.
Dziś w akcji Bell Fashion colour nr 308.





To moje pierwsze spotkanie z lakierem tej firmy i zaliczam je do udanych! Zdecydowanie trafił do moich ulubieńców :)
Buteleczka jest dość wysoka, mieści 11g produktu. Lakier jest hypoalergiczny, tzn. nie zawiera toluenu i formaldehydu, tak nas informuje producent.


Pędzelek normalnej szerokości, dobrze się nim manewruje. Konsystencja lejąca, jednak na tyle zbita, że można ją zaliczyć do idealnej :) Idealne krycie możemy uzyskać już po jednej warstwie, ja standardowo dla lepszego, głębszego efektu dałam dwie. Schnie szybko, generalnie cała aplikacja to sama przyjemność :) Niestety emalia smuży, to jedyna wada na którą jestem w stanie przymknąć oko.
Nie pytajcie mnie co to za odcień, nie jestem dobra w ich nazewnictwie, ze mną jak z facetem :p jednak w połączeniu ze swoim wykończeniem i delikatnymi, połyskującymi drobinkami szalenie mi się podoba!


W rzeczywistości jest trochę ciemniejszy, trudno mi było idealnie go uchwycić. Na zdjęciu z topem (tak btw mieszanką bubli z ostatniej notki, stwierdziłam że skoro już kupiłam to wypróbuję w ten sposób i ku mojemu zaskoczeniu połączenie fajnie się sprawuje), sam jednak też daje radę. Dobra trwałość, jednak to kwestia indywidualna, u mnie lakiery trzymają się długo :)
Zdecydowanie jest to typ lakieru, którego możemy użyć gdy się spieszymy. I za to właśnie go uwielbiam - błyskawiczną aplikację i niebanalny efekt na paznokciach.



A Wam jak się podoba? Macie doświadczenia z lakierami Bell?


PS. moja asystentka ♥


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor. Dawno nie miałam, żadnego lakieru z bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boooooziu, jakie cudo *.* przewspaniały kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Jestem zaskoczona, że Bell ma takie lakiery w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny;) mnie się takie lakiery z drobinkami kojarzą z perłą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, własnie tego słowa mi brakowało :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny odcień. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę serię z bella, zwłaszcza takie bordo nr. 307 :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...