wtorek, 25 marca 2014

Wiosenne paznokcie i tatuaże z... Bravo + Instagram

Cześć!

Włosowa passa trwa, mam mnóstwo pomysłów na posty, ale dzisiaj w końcu coś pazurkowego! Ten lakier był już na blogu, ale nie solo dlatego tak go dzisiaj pokazuję :) Trafił do mnie na początku roku i oprócz tych paznokci nie ruszałam go już w ogóle. Naszła mnie na niego ochota wraz ze słońcem i wiosenną pogodą, zresztą zielony chyba każdemu się tak kojarzy?
Mowa o Rimmel 816 Green Eyed Monster z serii 60sec.



Lakier w buteleczce jest trochę jaśniejszy i mało mu brakuje do zaliczenia się do tych żywszych, neonowych kolorów. Na paznokciach zmienia się w ładną, stonowaną zieleń. 
Posiada typowy dla tej serii szeroki pędzelek, bardzo wygodny w użytkowaniu. Lubię go, ponieważ znacznie ułatwia oraz skraca czas malowania :)
Niestety moim zdaniem jest trochę za gęsty co utrudnia aplikację zwłaszcza drugiej warstwy, która jest niezbędna. Wysycha szybko więc trzeba się spieszyć z ewentualnymi poprawkami 'na bieżąco'. Nie zalewa skórek. 
Na zdjęciu dwie warstwy bez top coat'a.




I pewnie by tak został, gdybym nie znalazła u mojej siostry tatuaży na paznokcie z... Bravo :D Tak, tej gazety, aż wstyd że się kiedyś czytało takie głupoty :D skoro już wpadły w moje ręce postanowiłam je wypróbować, bez większej nadziei ponieważ z 5 lat już mają.


Wycięłam kilka elementów i zrobiłam jak normalne wodne naklejki, efekt mimo wyblakłych kolorów wyszedł dobrze! Cały mani stał się bardzo dziecinny, paznokcie przypominają mi kolorowe plastry dla dzieci :) Mimo niezbyt dobrej jakości tatuaże są fajną zabawą i mimo że wszystkich pewnie nie wykorzystam już mam pomysł na następne (nutki!).
Na zdjęciu z topem.




Jak Wam się podoba? :)

PS. postanowiłam rozdzielić prywatnego Instagrama i założyłam również blogowego :) serdecznie zapraszam!

instagram.com/pookrecone


5 komentarzy:

  1. jaką masz piękną dużą płytkę! mam podobną jednak kiedy tydzień temu poobgryzałam paznokcie to tęskni mi sie za takimi :( poza tym nie lubię zieleni jednak ta na paznokciach wygląda bardzo fajnie, typowo wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obgryzaj! :P
      Ja właśnie niezbyt przepadam za moją płytką, takie to nijakie :p ale dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo ładny wiosenny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię lakiery z tej serii i mam ich nieprzyzwoicie dużo :P
    Tego koloru akurat nie, ale widzę go po raz pierwszy.
    Śliczny odcień zieleni.

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...