niedziela, 9 marca 2014

Golden Rose Holiday 58

Cześć!

Lakiery piaskowe to coś, co bardzo lubię. Aż wstyd, że jeszcze niedawno nie miałam żadnego :) miesiąc temu naprawiłam ten karygodny błąd i na dobry początek zakupiłam 3 piaski, właśnie ten od GR wpadł w moje ręce jako pierwszy.





Jaki to kolor? Nie do końca zidentyfikowany, a takie lubię najbardziej! W ogóle dużo bardziej wolę ciemne piaski, marzy mi się czarny który gdzieś widziałam, ale nie pamiętam gdzie (proszę o notki z czarnymi piaskami w komentarzach haha:p)
Wracając do głównego bohatera dzisiejszej notki to jest on brązowy lub fioletowy z naciskiem na ten pierwszy kolor. Taki też widać gdy spojrzymy na buteleczkę po raz pierwszy, przy sztucznym świetle zamienia się w fiolet, przy malowaniu również jest w tym kolorze, by później zamienić się w brąz. No bomba, jednoznacznie określić się nie da :)
Niestety po ok. tygodniu zdarły mi się napisy mimo że nic ekstremalnego z lakierem nie robiłam... szkoda, oczywiście nie wpływa to na jego użytkowanie ale buteleczka już nie wygląda tak ładnie jak przedtem :p


Ma w sobie również brokat, którego odcień zależy od światła, najwięcej jest jednak złotego.
Maluje się bardzo dobrze, typowo piaskowo - jedna warstwa do pełnego krycia, polecam dwie dla lepszego efektu, szybko schnie, długo wytrzymuje, okropnie się zmywa...
Jak wiele innych lakieromaniaczek uwielbiam piaski od GR, a ten postawił poprzeczkę swoim następcom naprawdę wysoko :)



Jak Wam się podoba?

PS. strasznie uparłam się na te kwadraty, ale poważnie rozmyślam nad powrotem do okrągłych, takich jak tu: http://pookrecone.blogspot.com/2014/01/new-03-chameleon-nail-polish-by-eclair.html
czemu? przede wszystkim dlatego, że przy kwadratach lakier odpryskuje w górnych bokach, ponieważ własnie tam zaczęły rozdwajać mi się paznokcie :( już na drugi dzień pojawiają się odpryski, a na moich pazurkach lakiery trzymają się długo. Poza tym nie umiem ich zadowalająco ładnie wypiłować przez co tylko je skracam i tak to się ciągnie. Co robić...

5 komentarzy:

  1. Ja kupiłam też niedawno swój pierwszy piasek-brokaty wibo nr 4 i chyba dokupię kilka kolejnych. Moje paznokcie są krótkie i dosyć szerokie, więc twoje naprawdę są dużo ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, jaki śliczny *.*
    ja nie lubie żadnych lakierów z udzwnieniami ale ten jest boski

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ukochanym piaskiem jest Wibo nr 4. Jest czarny, ale ma mnóstwo błyszczących kolorowych drobinek, cudowny, polecam :) + zmywa się całkiem nieźle. Mam też piasek z Lovely i bardzo fajnie się prezentuje. Golden Rose nie posiadam, więc nie mogę porównać jak wypada z tymi, które mam.

    A co do kwadrtaów, to ja je bardzo lubię i okrągłe mi po prostu nie pasują, więc obiektywna nie jestem :) Ale jak bardzo ci przeszkadzają boki możesz je delikatnie zaokrąglić, nie musisz od razu robić całkiem okrągłych. Spróbuj, może akurat ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze Dziewczyno jaka Ty ładna jesteś! I jeszcze takie pazurki ładne :) Kwadraty wyglądają bardzo ładnie.
    A czarne piaskowe lakiery to chyba nowa seria Wibo i dwie czy trzy opcje czerni z różnymi drobinkami z niemieckiego p2 :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...