wtorek, 4 marca 2014

Bordowy mix

Cześć!

Nie wiem czy wiecie ale uwielbiam bordowy, zwłaszcza na paznokciach. Dzisiaj pokażę Wam mix który ostatnio stworzyłam w tym kolorze :) Na zdjęciach niestety wyszedł trochę jaśniejszy. Paznokcie jak widać wciąż rosną i wciąż walczę o idealne kwadraty.
Do stworzenia mani użyłam:



  • odżywka Eveline 8w1 jako baza
  • Wibo WOW sand effect nr 4
  • Rimmel Rapid Ruby nr 320
  • Inglot nail enamel XL1 (tylko na serdecznym)
  • Eveline 3w1 top coat (tylko na środkowym palcu)






 Wibo to drugi piasek w mojej bardzo skromnej, ale wciąż rozwijającej się kolekcji :p Trochę mnie rozczarował, ponieważ myślałam że jak to piasek wyschnie szybko, niestety potrzebował trochę czasu, w dodatku na drugi dzień pojawiły się odpryski. Na zdjęciach dwie warstwy.
 Rimmel wręcz przeciwnie zaskoczył mnie intensywnością koloru, kryciem i niesamowitym połyskiem! Mam jeszcze dwa lakiery z serii 60sec i żaden nie jest tak dobry jak ten. Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć go bez topa, świeżo pomalowany, stąd te niezmyte skórki (brak przyzwyczajenia do malowania takiego kształtu :p)
 I jeszcze muszę napisać o Inglocie, lakier który można używać normalnie lub jako top. Ma przefajną konsystencję, miliony świecących drobinek, przetrwał w stanie kompletnie nienaruszonym 4 dni, potem je zmyłam. Co jest bardzo fajne na paznokciu jest idealnie gładki.



Co sądzicie, lubicie mixy w tych samych kolorach? :)



2 komentarze:

  1. Top Inglota wygląda przepięknie na tym lakierze Rimmela! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam paznokcie w odcieniu bordo lub czerwieni. Aktualnie mam właśnie bordowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...