niedziela, 2 marca 2014

Aktualizacja włosów - luty

Cześć!

Mam w głowie tyle pomysłów na posty, a wciąż brak czasu na pisanie. Zacznijmy jednak od najważniejszych rzeczy, czyli aktualizacji, luty zleciał bardzo szybko!

Niestety jestem bardzo zawiedziona. W tym miesiącu stawiałam na przyrost i olejowanie (zwłaszcza na noc). Z tym drugim udało mi się bardzo dobrze, ale przyrost... Testowałam olejek łopianowy z Green Pharmacy i przy moim normalnym +/- 1,6 cm włosy podskoczyły o niecałe 1,3 cm... Mniej ze wspomagaczem? Nie jest to podobne do moich włosów, którym nie trudno jest pomóc rosnąć. Końcówek nie obwiniam, mimo że były do podcięcia, co zresztą wczoraj zrobiłam. Na ogólny stan włosów nie narzekam, są w dobrym stanie, przez ten miesiąc zaczęły się niesamowicie błyszczeć! Zauważyłam też że chyba myślą nad skrętem w spiralkę ;O
Za zdjęcie podglądowe musi służyć to z niedzieli dla włosów, niestety zapomniałam zrobić przed podcięciem ale sądzę że przez tydzień dużo się nie zmieniło.




Używane w tym miesiącu:

Szampony:
  • Alterra biotyna i kofeina (denko)
  • Babydream
  • Isana do włosów kręconych
  • Eva Natura pokrzywa (oczyszczający 1x na tydzień)
Odżywki:
  • Garner awokado i masło karite (denko)
  • Isana do włosów kręconych
  • Nivea Long Repair (pierwszy raz testuję i wygryzła Garniera bez dwóch zdań)
Maski:
  • Błoto do włosów Bielenda (x1)
  • Biovax z henną do włosów ciemnych
Oleje:
  • lniany
  • łopianowy z czerwoną papryką Green Pharmacy
  • Mustela
  • oliwa z oliwek

Inne atrakcje;):


Ten miesiąc utwierdził mnie w przekonaniu, że moje włosy lubią nieprzesadzoną różnorodność. Nie mogę kombinować za dużo ani zostawiać je na łaskę tych samych kosmetyków. Cieszy mnie fakt, że widocznie ich stan jest coraz lepszy! Oby tak dalej:)


2 komentarze:

  1. muszę wypróbować NIvea long repair, byłam dziś w sklepie i szkoda że nie pomyślałam bo bym kupiła :( i zazdroszczę skrętu, jest fenomenalny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie masz ładne delikatne loki :) Moje włosy też lubią różnorodność, jednak staram sie z tym mocno nie szaleć, bo nie będę wiedziała jak dany kosmetyk na moje włosy działa. Co za dużo to nie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...