wtorek, 25 lutego 2014

Skok w bok :)

Cześć!

Dawno nie było nic lakierowego, dlatego dziś przybywam do Was z pazurkami, które podpatrzyłam u Yasinisi, o tu :) Powstały całkiem spontanicznie, ponieważ na paznokciach miałam samą odżywkę i stwierdziłam, że wieje nudą... ;) dlatego baza to nic kolorowego a Eveline, paski to róż - Bell nr 308 oraz GR Nail Art neonowy żółty 115 & biały 101, top Essence gel-look który niestety leci do bubli. Również z Essence mam sondę, którą oczywiście można zastąpić zwykłą drewnianą wykałaczką.





I uwaga uwaga, jestem praworęczna i pierwszy raz mani wyszedł mi lepiej na prawej ręce! Tą Wam też pokażę, wow :D




Gdzieniegdzie można zauważyć pofalowane linie, to przez moją trzęsącą się rękę.
Generalnie całe wykonanie jest banalnie proste, szybkie i efektowne, na pewno jeszcze kiedyś je wykorzystam, może nie tylko do poziomych linii? ;)

A Wam jak się podoba?


6 komentarzy:

  1. Swietnie wyszlo :)
    Fajnie dobrane kolorki i wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mani, ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i bardzo pomysłowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, ale ładnie ;) Bardzo podoba mi się połączenie kolorów ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy efekt, dobre połączanie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...