poniedziałek, 6 stycznia 2014

SEVENTEEN Quicker Slicker Colour FURY w wydaniu matowym

Cześć!

Mój lakier idealny. Dorwałam go podczas wakacji w UK, spodobał mi się kolor i wzięłam ;) jest to mix brązu ze złotem, czyli FURY z shimmerem, którego na zdjęciu tak bardzo nie widać, ale jest go naprawdę sporo. Dziś w duecie z matowym topem Inglota.




Jak już mówiłam jest moim lakierem idealnym, nie znalazłam w nim ani jednej wady. Noo, może taka, że trudno było zrobić zdjęcie oddające kolor, ale mniej więcej się udało. Ma szeroki pędzelek, lakier bardzo łatwo się aplikuje. Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa, chociaż ja zawsze daję dwie, już tak mam :p Na buteleczce jest napisane:

"Single coat high shine nail colour, touch dry in less than 50 seconds."

Nie mierzyłam czasu stoperem ;) ale rzeczywiście lakier schnie bardzo szybko, więc malowanie przebiega sprawnie. Dobrze się zmywa. 




Na pewno jeszcze kiedyś pokażę go w innej odsłonie, uwielbiam nosić go na paznokciach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...