sobota, 1 lutego 2014

New 03 CHAMELEON Nail Polish by Eclair

Cześć!

Jak dobrze że już ferie! Ostatni tydzień był tak zabiegany, że nie miałam czasu urzędować na blogu, co właśnie nadrabiam. Zaraz dopadnę także wasze blogi ;)
Jeśli znajdę jutro czas (właściwie już dzisiaj ;)) a mam taką nadzieję, pojawi się wpis o planach na ferie których kilka mam, a w niedzielę aktualizacja po pierwszym miesiącu dokładnego, systematycznego dbania o włosy! Can't wait :D

Dzisiaj natomiast kolejny z lakierów termicznych Eclair nr 03 fiolet-róż.




Według mnie jest najładniejszy! Taki uroczy i dziewczęcy :) Na zdjęciu powyżej jeden z odcieni przejściowych. Przy nim zdecydowanie najmniej widać zmianę koloru, nie tworzy smug ani innych wężyków jak 02, przejścia są stopniowe, nie ma widocznych załamań, nie są wyraziste. Aplikacja taka sama jak przy poprzednim, więc tylko skrótowo - szybko, łatwo i wygodnie :) 2 warstwy do pełnego krycia. Jeśli zastanawiacie się czemu na kolejnych zdjęciach lakier ma dziwną strukturę odpowiedź pojawi się w jednym z następnych postów - top bubel!
Zimno i ciepło:


 Na koniec delikatne ombre:



Do następnej! :*

1 komentarz:

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...