czwartek, 23 stycznia 2014

New 02 CHAMELEON Nail Polish by Eclair

Cześć!

Ostatnio na blogu pojawiają się prawie same posty lakierowe. Musicie mi wybaczyć - sporo teraz testuję i zmieniam w pielęgnacji włosów. Wszystko zamierzam zawrzeć w aktualizacji pod koniec miesiąca. Po niej będzie znacznie więcej włosowych postów :)

A tymczasem jeden z lakierów termicznych Eclair - nr 02 lawendowo-turkusowy. Wszystkie 3 skradły moje serce, uwielbiam je! Wcześniej miałam na paznokciach 01 i o nim miał być post, ale gdy zgrałam zdjęcia na komputer i zobaczyłam jak wyszły... No cóż, chyba jeszcze trochę minie zanim nauczę się robić ładne ujęcia dobrze oddające kolor. Aparatu pierwszy raz w rękach nie mam, ale nie wiedziałam że z paznokciami jest taka trudna sprawa!



Niebieski pojawia się, gdy jest nam ciepło, fioletowy gdy marzniemy :) Mi zmienia się cały czas, najczęściej daje efekt ombre (delikatne jak na zdjęciu lub mocniejsze, gdzie kolor zmienia się w połowie płytki), czasem tworzą się dziwne smugi, ale najczęściej lakier wchodzi w jakiś odcień pomiędzy tymi kolorami.


Oczywiście przy zabawie z wodą możemy uzyskać różne dziwne efekty, warto jednak pamiętać że i tak się zaraz zmienią :p
             



Lakier jest dość wodnisty, z początku obawiałam się że będzie mi zalewał skórki, na szczęście nic takiego się nie stało. Jedna warstwa z pewnością nie wystarczy, dwie to minimum. Przy 02 jest ok, ale przy jaśniejszym 01 było widać lekkie prześwity. Szybko schnie. Pędzelek jest długi, nieszeroki, bardzo wygodnie można nim pomalować cały paznokieć. Nie lubię oceniać trwałości lakierów, ponieważ u mnie zawsze trzymają się dość długo, a tak właściwie to ja je trzymam :p Maluję paznokcie co tydzień, częściowo wynika to z lenistwa, częściowo z tego, że po prostu nie czuję potrzeby częściej (chyba że wyjątkowo mi się nie spodoba ;)) Oczywiście pod koniec mam trochę zdarte końcówki i lakier zaczyna schodzić po bokach, ale tragedii nie ma.
To co mi się spodobało to oczywiście kokardki... Są urocze :D buteleczki mają pojemność 12 ml, są ładnie zrobione. Lakiery kupiłam na stronie eclair-nail.com, cena za jeden to 22zł. Ja akurat trafiłam na promocję 2+1 i aż do mnie wołały... żal było nie skorzystać... :p



Co sądzicie o lakierach termicznych? Miałyście już z nimi do czynienia?


PS. w końcu jest nagłówek! Pewnie ulegnie jeszcze zmianom, ale ważne że nie ma już pustki :D

6 komentarzy:

  1. świetny lakier, nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! :) Ja uważam, że to fajny sposób na nudę, bo wiadomo jak szybko lakiery do paznokci się nudzą i chcemy coraz to inne kolory :) A tutaj mamy 2w1:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia, że są takie lakiery :) Kokardki są urocze :)
    Moje paznokcie pewnie przez prawie cały czas byłyby fioletowe, bo strasznie marznę w dłonie :)

    Wyłącz weryfikację obrazkową :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, nawet nie wiedziałam że jest włączona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już jeden, miał się zmieniać z czarnego na szary, ale okazal się kompletną porażką! w ogóle nie krył, śmierdział, ciągnął się, a paznokcie wyglądały jakbym przytrzasnęła je drzwiami. Zraziłam się do termicznych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zafunduj sobie jeden z Eclair - zakochasz się :)

      Usuń
  5. Jeszcze nigdy takiego nie mialam. Wygląda świetnie!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...