sobota, 4 stycznia 2014

Moje włosy na początku 2014r.

Cześć!

Właśnie siedzę z olejem na głowie i myślę, że to dobry czas na drugi wpis :)

Pierwsze zdjęcie do włosowych aktualizacji. Po moim pechowym podcięciu w wakacje (nieświadomie trochę się zapędziłam ;)) końce były proste. Jako że nie wyobrażam sobie mieć nie wycieniowanych włosów (sprawiają wrażenie szopy, gorzej się kręcą) planowałam wizytę u fryzjera, czekałam tylko aż trochę podrosną. Jednak tydzień temu przeczytałam o sposobie z 3 kucykami i mimo wcześniejszych przykrych doświadczeń sama podcięłam sobie włosy i nie żałuję!

Oczywiście mają jeden odcień - kwestia oświetlenia. Zdjęcie robiła moja 5 letnia siostra, także proszę o wyrozumiałość:D




Uwielbiam oglądać efekty na innych blogach, są strasznie motywujące! Mam nadzieję, że sama doczekam się swoich:)

3 komentarze:

  1. Masz bardzo ładne i zdrowe włosy :)
    Też chciałabym kiedyś sama podciąć włosy metodą z kucykami, ale boję się, że zrobię to krzywo. Obecnie za bardzo zależy mi na długości żeby eksperymentować w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  2. siostra-fotograf całkiem nieźle się spisała ;))
    masz bardzo ładne włosy :) ja też planuję kiedyś trochę pocieniować swoje, ale to jak jeszcze podrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie odważyłam się jeszcze na samodzielne cieniowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...