poniedziałek, 13 stycznia 2014

Rimmel Green Eyed Monster & Miss Sporty Crack Me Up

Cześć!

Na wstępie chciałam podziękować pierwszym 3 obserwatorom! Bardzo mi miło:)

Tak jak obiecałam we wczorajszym poście dzisiaj popękane pazurki. Powiem szczerze, że jestem zaskoczona... na początku nie wiedziałam czy pozytywnie czy negatywnie, ale im dłużej na nie patrzę tym bardziej mi się podobają :) Crack Me Up rzeczywiście nie pęka w typowe cegiełki, mimo wszystko nie można powiedzieć, że nie jest ciekawy. W zielonce się zakochałam, czasem lubię moje spontaniczne decyzje! Nazwa 'Green Eyed Monster' idealnie odzwierciedla jego kolor - jeśli potraficie wyobrazić sobie potworki z bajek i ich oczy, to dokładnie tak wygląda ten lakier :)



Malowałam po jednej warstwie wszystkiego przedstawionego na zdjęciu, oczywiście zielony nie dał mi idealnego krycia, ale przy pękającym tego nie widać, więc niezbyt zwracałam na to uwagę.

    

1,2 zdj. jest z lampą, 3,4 bez. Strasznie ubolewam, że kolejny raz nie udało mi się zrobić zdjęć przy naturalnym świetle, ale gdy wróciłam do domu już robiło się ciemno (uroki szkoły pół miasta dalej). Mogłabym poczekać do jutra, ale dzisiaj przyszła paczuszka... a w niej 3 lakiery termiczne z eclair... i... chyba nie wytrzymam... :D


Tylko który na pierwszy ogień... ;)

6 komentarzy:

  1. maluj na pierwszy ogień koralowym! Prześliczny ! ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło Ci świetnie :) nowe lakiery cudne, wszystkie kolory trafione w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciała zobaczyć ten trzeci :3
    Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga, też dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog !
    Obserwujemy ?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jasne, już Cię obserwuję :)

      Usuń
  5. Świetny manicure :) Też chciała bym zobaczyć ten fiolecik.
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://bellakosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...