piątek, 3 stycznia 2014

Cześć!

Mimo, że nie lubię mówić o sobie przedstawić się wypada ;)

Jestem Julia, pechowo urodziłam się w przedostatni dzień grudnia, ale biorąc pod uwagę tylko rok mam 17 lat. Mieszkam w Krakowie i tutaj też uczęszczam do LO. Pasje? Na pierwszym miejscu zawsze będzie szkolenie psów (zapraszam tu: http://liluckcs.blogspot.com/), fotografia, co prawda odstawiona w kąt ;), psychologia (na takim też profilu jestem).

Czemu blog... 
Od dłuższego czasu do pielęgnacji włosów używam 'trochę' więcej rzeczy niż szampon&odżywka ;) Jestem początkującą włosomaniaczką, chociaż moja mama stwierdziła że już dawno oszalałam ;) Potrzebowałam miejsca, gdzie będę zapisywać produkty z jakich korzystałam, porównywać efekty i po jakimś czasie sprawdzać co mi służyło, a co nie itp. Jednym słowem - miejsca gdzie wszystko będzie uporządkowane :) Początkowo miał być to blog prywatny tylko dla mnie, ale sądzę że w takim wypadku szybko straciłabym wytrwałość (liczę, że teraz będzie inaczej hahah:D) Nowy rok to dobry czas, aby w końcu zebrać się w sobie i przyłożyć do porządnej i systematycznej pracy nad wymarzonym stanem, skrętem (stąd nazwa bloga, trochę brak mi kreatywności ;)) i długością moich włosów. Póki co wszystkim się bawię, pogłębiam swoją wiedzę i odkrywam tajniki. Blog będzie bardziej formą mojego dziennika niż źródła wiedzy, chociaż może komuś moje bazgroły się przydadzą, w takim wypadku będzie mi bardzo miło;)


Tematyka nie będzie tylko 'włosowa', na pewno będą liczne posty o paznokciach, lakierach, na których punkcie również szaleję, jakieś recenzje, może też moje poglądy na różne tematy - nie umiem stwierdzić na dzień dzisiejszy, niczego też nie wykluczam ;p

Mam nadzieję, że wytrwam w prowadzeniu bloga!
Do następnej ;)

maj 2013, włosy się zmieniły, niestety z nie-samojebek nie mam aktualnego, nadającego się do publikacji zdjęcia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...