niedziela, 19 stycznia 2014

55 (+7) faktów o mnie

Cześć!

Dobrze jest wiedzieć z kim ma się do czynienia, dlatego dzisiaj notka z 55 faktami w celu lepszego poznania mojej osoby :p Miało być 50 ale za późno się zatrzymałam ;) Zaczynając od najprostszych na tych najdziwniejszych kończąc

tak właśnie straszę w nocy :) ja&mę włosię




  1. Mam na imię Julia. Jeśli to ważne to dokładnie Julia Anna Emilia.
  2. Na świecie miałam pojawić się 9, jednak urodziłam się 30... grudnia ;)
  3. Jestem na profilu biol-pol-ang.
  4. Mam milion wizji na nagłówek na tym blogu, jednak żadnej nie umiem wykonać. Dlatego na razie go nie ma ;)
  5. Jestem wysoka. Za wysoka! Mam 1,8m wzrostu. Były takie momenty w życiu, gdy to akceptowałam, jednak nie na dłuższą metę. Chyba już na zawsze pozostanie we mnie nierealne marzenie odjęcia sobie 5-7 cm.
  6. Może dlatego ludzie zawsze postrzegają mnie jako starszą niż jestem. Będąc w 3 lub 4 klasie podstawówki usłyszałam pytanie jak mi poszły egzaminy gimnazjalne...
  7. W ogóle nie rozumiem dziewczyn, które mówią że bycie wysoką jest fajne. Zdecydowanie posiada więcej minusów niż plusów. W związku z tym wolałabym mieć samych synów. Za duża krzywda dla dziewczynki :p
  8. Przez mój wzrost wszyscy myślą, że na pewno! gram super w siatkówkę. Życie pisze okropne scenariusze, bo mimo że ją uwielbiam to grać kompletnie nie umiem :(
  9. WTF w moim przypadku można interpretować raczej jako where is food ;) strasznie dużo jem, mimo że moja figura na to nie wskazuje.
  10. Chodzę późno spać i uważam to za straszne przyzwyczajenie.
  11. Wszystko odkładam na ostatnią chwilę, co jest drugim strasznym przyzwyczajeniem, co z tym idzie często się spóźniam i nienawidzę tego u siebie.
  12. Lubię mieć ładną, przejrzystą, pełną notatkę w zeszycie z zaznaczonymi kolorem najważniejszymi słowami/datami itp.
  13. Nie wysypiam się jeśli śpię 6 godzin, natomiast 4h są ok. ;o
  14. Jestem niefotogeniczna.
  15. Uwielbiam dobre horrory, chociaż trudno mnie przestraszyć. Oprócz nich także komedie, ale tylko takie przy których można się naprawdę dużo pośmiać :)
  16. Mam 8 rodzeństwa.
  17. I jednego najwspanialszego na świecie psa, który wprowadził mnie w świat ich świadomego szkolenia :)
  18. Marzę o drugim psie rasy kelpie.
  19. Pozostając przy psach - dogfrisbee to coś, co kocham :)
  20. Interesuję się fotografią, co aktualnie trochę zanikło. Kiedyś robiłam bardzo dużo zdjęć, dzisiaj wciąż brakuje mi czasu i nie zachęca mnie mój mało profesjonalny, rozsypujący się sprzęt.
  21. Jestem straszną panikarą! Zawsze panikuję za bardzo i wszystko wyolbrzymiam.
  22. Jestem bardzo sentymentalna. Chyba aż za bardzo...
  23. Często też małymi rzeczami jaram się jak głupia, co również nie zawsze jest dobre.
  24. Nie jestem kreatywna, chyba że poczuję jakiś temat, wtedy wena mnie nie opuszcza.
  25. Nienawidzę matematyki i ogólnie przedmiotów ścisłych.
  26. W dzieciństwie miałam bardzo długie włosy zapuszczane oczywiście do komunii. Były lekko falowane.
  27. W 3 klasie podstawówki byłam zmuszona je ściąć. Najpierw do ramion, ale nie wciąż nie mieściły mi się pod czepek... dlatego po następnej wizycie u fryzjera miałam fryzurę jak chłopak! Na szczęście było minęło...
  28. Kontynuując MWH :D mniej więcej od 5/6 klasy zaczęłam je prostować dzień w dzień aż do 1 gimnazjum, ponieważ zaczęły się puszyć. Z perspektywy czasu widzę, że je źle traktowałam i nie umiałam wydobyć z nich dobrego skrętu. 
  29. Z pożegnaniem z prostownicą pomogli mi koledzy, kiedy to na zielonej szkole wrzucili mnie do morza i mimo że wtedy byłam mega zła na ich okaz życzliwości, teraz im dziękuję! Od wody zrobiły mi się loczki, które wszystkim się spodobały, więc siłą rzeczy mi też :p Gdyby nie to wydarzenie nie wiem kiedy odstawiłabym prostownicę, a co z tym idzie nie wiem ile by mi ich zostało (już wtedy wyglądały bardzo źle).
  30. Kiedyś moim wyznacznikiem przyrostu włosów było farbowane na blond (wykorzystywałam mamę, gdy robiła sobie odrosty ;)) pasemko włosów. W te wakacje zerwałam z tym zwyczajem, ale po poprzednim na tym kosmyku dalej mam jaśniejszą końcówkę.
  31. Której odległość od skóry głowy przed chwilą zmierzyłam :p wynosi ona +/- 28 cm, co daje mi przyrost średnio 1,6cm na miesiąc od wakacji 2012r.
  32. Nie lubię swoich oczu.
  33. Ale lubię swoje usta :p
  34. Nienawidzę kształtu moich paznokci, a konkretnie dwóch. Kciuk ok, mały i serdeczny jest podłużny (taki chciałabym mieć na dwóch pozostałych palcach), natomiast środkowy jest krótki, w dodatku zwęża się ku dołowi, a wskazujący jest okrągły...
  35. W wieku przedszkolnym zamykając drzwi od samochodu zostawiłam palec w środku, na szczęście nie cały, a sam paznokieć. Stałam tak chwilę z palcem w drzwiach, zanim moja ciocia zorientowała się co zaszło. 
  36. Nawiązując do wypadków z dzieciństwa: uwielbiałam ubierać sukienki mojej mamy, które rzecz jasna zawsze były za długie, a w połączeniu ze schodami nie dały nic dobrego... Wywracając się uderzyłam łukiem brwiowym w kant stopnia, krew była wszędzie. Do dzisiaj mam bliznę, na szczęście malutką i niewidoczną.
  37. Uwielbiam robić i dostawać prezenty.
  38. Nigdy nie wiem jak się zachować, gdy ktoś mi śpiewa "sto lat" :p
  39. Żeby wstać nie wystarcza mi jeden budzik - muszę ustawić ich minimum 5.
  40. Jest dużo większa szansa, że spodoba mi się 'smutna' piosenka niż ta bardziej energiczna.
  41. Marzę o dwóch kolczykach i jednym tatuażu. Z realizacją tego marzenia poczekam jednak do 18 roku życia, ponieważ moja mama jest temu przeciwna :p Mimo wszystko akceptuję to i nie mam jej tego za złe.
  42. Nigdy nie mieszkałam w mieszkaniu i nie wyobrażam sobie mieszkać w bloku.
  43. Uwielbiam gotować, ale tylko wtedy gdy mam na to czas.
  44. Nie wyobrażam sobie sprzątania bez muzyki, chyba że się spieszę.
  45. Nie umiem wejść do sklepu i wyjść z niego z dokładnie tyloma rzeczami, ile zaplanowałam. Jedynym przypadkiem kiedy mi się to udaje jest ograniczony budżet, inaczej dopada mnie mania "o, to by mi się w sumie przydało"...
  46. Bardzo nie lubię Androida, w sumie nie wiem dlaczego. Po prostu mi się nie spodobał. Mój telefon to Lumia z Windowsem.
  47. Nie rozumiem tagów na Instagramie typu #tagsforlike #followme #photooftheday #instagood #instafood #instabógwiecojeszcze. Na insta tak jak na fb wolę dostawać lajki od moich znajomych niż przypadkowych ludzi.
  48. Nie rozumiem picia/palenia/ćpania dla szpanu.
  49. Uwielbiam krakowski rynek!
  50. Tak samo uwielbiam Londyn. Byłam tam raz i chcę jeszcze ;)
  51. Lubię mówić po angielsku, mimo że nie zawsze mi to wychodzi.
  52. Czuję się nieswojo gdy nie mam założonego żadnego pierścionka.
  53. Tak samo gdy zapomnę wziąć balsamu do ust. To moja wizytówka, zawsze mam go przy sobie tak samo jak korektor, puder i lusterko :p
  54. Lubię słodkie perfumy, ale nie przesadnie.
  55. Oraz uwielbiam, kocham, ubóstwiam męskie!
Tyle! Jeśli macie jeszcze jakieś pytania - piszcie w komentarzach :)

Aktualizacja 01.02.! Jeszcze kilka wpadło mi do głowy :p

  1. Uważam, że nic w życiu nie dzieje się bez przyczyny. Dużo razy doświadczyłam, że złe rzeczy ostatecznie bardzo mi pomogły i wyszły na dobre.
  2. Nie lubię gór, ale kocham morze. Na plaży mogłabym siedzieć całymi dniami. Co jest fajne nigdy w życiu się nie spaliłam, mimo że nie zawsze używałam kremów z filtrem ochronnym. :p
  3. Bardzo łatwo mnie rozśmieszyć, co niektórzy mylą z brakiem dojrzałości.
  4. Na skład szamponu nie patrzę tylko wtedy, gdy myję gumki do włosów.
  5. Moja niechęć do mówienia o sobie chyba właśnie została trochę nagięta. Ale dużo łatwiej jest wypisywać wszystko w punktach niż tekstem ciągłym.
  6. Kocham psychologię i behawioryzm. W przyszłości chcę robić coś w tym kierunku, jednak dalej nie wiem co konkretnie i boję się, że nie podołam.
  7. Mój instagram: http://instagram.com/dzuuul :)

3 komentarze:

  1. hehe ja również nie umiem sprzątać bez muzyki, tak długo leci wówczas czas:)
    Fajnie piszesz, więc obserwuję:) Możesz również kliknąć, jeśli masz chęci - będzie mi bardzo miło, ale oczywiście nie namawiam:)
    Buziaki i przy okazji zapraszam na świeżego posta :*
    www.patishome93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również obserwuję! :*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się - wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje,
Nie uznaję obserwacja za obserwację, jeśli Twój blog mi się spodoba na pewno go zaobserwuję,
Jeśli coś Ci się nie podoba - pisz śmiało, byle nie w formie hejtu a konstruktywnej krytyki - wszyscy jesteśmy ludźmi :)

Dziękuję za komentarz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...